شاهکارهای عجیب یک جشنواره پرهزینه!

در حالی که چند روز از برگزاری جشنواره سیمرغ گذشته روابط عمومی این جشنواره اقدام به تصحیح برگزیدگان خود کرده است!

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، جشنواره سیمرغ که در نفس رویدادی دانشجویی است از سوی مسوولان ذی ربط از دست دانشجویان خارج و به دست گروهی سپرده شد که در برگزاری آن نه تنها موفق نبودند بلکه هر روز شاهکارهای جدیدی از آنان در برپایی جشنواره ها در تاریخ برپایی رویدادهای فرهنگی ثبت می شود.

در آخرین اقدام و شاهکار، دبیرخانه جشنواره سیمرغ پس از گذشت نزدیک به یک هفته که از اختتامیه می گذرد دریافته که یکی از آثار برگزیده کپی بوده و اثر دیگر هم از سوی مجری اعلام نشده است.

این در حالی است که به نظر روابط عمومی و دبیرخانه جشنواره فراموش کرده اند در خبر رسمی که برای رسانه ها فرستاده شده برگزیدگان به اشتباه اعلام شدند و نباید مشکل را به گردن مجری بی اندازند.

در توجیه این شاهکار آمده دبیرخانه جشنواره بین المللی سیمرغ در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به اثبات کپی بودن اثری که حائز رتبه دوم در رشته انیمیشن بخش دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی شده بود، رتبه های این رشته با توجه به صورتجلسه داوران به ترتیب زیر اعلام می شود:

ایسکانیوز همچنان این امیدواری را دارد که ریز هزینه های جشنواره سیمرغ که در اساس باید رویدادی دانشجویی باشد به طور شفاف اعلام و دستمزد و هزینه های دریافتی از سوی افراد مختلف مشخص شود

رتبه اول : آقا گرگه اثر مینا باغبانی از دانشگاه علوم پزشکی آبادان

رتبه دوم : نه به اعتیاد اثر شکیلا بهمنش از دانشگاه علوم پزشکی آبادان

رتبه سوم : اطبا و دود اثر محمد عنبری از دانشگاه علوم پزشکی تهران

همچنین در ادامه این اطلاعیه اعلام می گردد، در رشته گروه نوازی سنتی بخش دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، گروه نوازی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و گروه نوازی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به طور مشترک شایسته ی تقدیر بوده اند که در اختتامیه جشنواره به اشتباه توسط مجری اعلام نشده است.

مسوولان این جشنواره همچنین چند روز پس از اختتامیه اقدام به انتشار بولتن خود کرده اند.

سردرگمی پست ها در این رویداد ژن پرور در حدی است که مسوول دبیرخانه این رویداد در گفت وگویی رادیویی خود را به عنوان مدیر روابط عمومی نیز معرفی می کند و دقیقا مشخص نیست چرا هیچ مقامی به چنین جشنواره ای که هزینه های فراوان را به دوش وزارت بهداشت نهاده نظارت نمی کند.

ایسکانیوز همچنان این امیدواری را دارد که ریز هزینه های جشنواره سیمرغ که در اساس باید رویدادی دانشجویی باشد به طور شفاف اعلام و دستمزد و هزینه های دریافتی از سوی افراد مختلف مشخص شود.
501

کد خبر: 949511

وب گردی

وب گردی