اختیارات استانداران نباید محدود شود

استاندار ایلام واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران را مهم برشمرد و گفت: دولت و وزارت کشور باید اختیارات بیشتری به استانداران بدهند و نباید به روش های مختلف اختیارات استانداران محدود شود.

به گزارش ایسکانیوز ، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در اولین نشست کارگروه استانداران منطقه 4 کشور با رویکرد توسعه منطقه‌ای که با حضور معاون سیاسی وزارت کشور برگزارشد اظهار داشت: افزایش اختیارات استانداران برطرف کننده مشکلات استان‌‌ها می‌شود.

استاندار ایلام واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران را مهم برشمرد و ابراز داشت: دولت و وزارت کشور باید اختیارات بیشتری به استانداران بدهند و نباید به روش های مختلف اختیارات استانداران محدود شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در این نشست که با حضور استانداران ، کرمانشاه ، ایلام ، همدان، لرستان ، مرکزی و خوزستان برگزار شد به برخوردهای دوگانه برخی از مسئولان و تربیون داران کشور اشاره کرد و گفت: نباید با یک مسأله واحد برخوردهای متفاوتی صورت گیرد.
وی داشتن انسجام داخلی را لازمه شرایط امروز کشور برشمرد و اظهار داشت: در صورت داشتن انسجام در داخل، دشمنان خارجی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند که لازم است همه مسئولان در این راستا گام بردارند .

سلیمانی دشتکی در خصوص استان‌های منطقه 4 کشور نیز بیان داشت: این استان‌ها هم از پتانسیل ها و مزیت‌های زیادی برخوردارند و هم با مشکلات تقریبا یکسانی مواجه هستند ، که لازم است با همکاری های مشترک این مشکلات برطرف گردند.

وی به مشکلات و اختلافات قومی و مسائل اجتماعی در سطح منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: مسائل قومی از چالش‌های مدیریت در سطح استان‌های منطقه است .

استاندار ایلام در این دیدار توسعه زیر ساخت‌ها از جمله احداث راه‌آهن و بزرگراه را از جمله زمینه‌های همکاری مشترک برشمرد و پیشنهاد کرد: جلسات به صورت دو ماه یک بار برگزار شود که این پیشنهاد مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

901

کد خبر: 949620

وب گردی

وب گردی