جشن فارغ التحصیلی در واحد تویسرکان برگزار شد

دانشجویان وردی سال 93 رشته حسابداری، اپتیک لیزر، آموزش ابتدایی و برق در سالن آمفی تئاتر واحد تویسرکان جشن فارغ التحصیلی برگزار نمودند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از واحد تویسرکان در این برنامه که زیر نظر کانون فارغ التحصیلان و به همت معاونت دانشجویی و دفتر فرهنگ اسلامی برگزار گردید 26 نفر از دانشجویان وردی سال 93 رشته حسابداری، اپتیک لیزر، آموزش ابتدایی و برق با حضور اساتید و والدینشان جشن دانش آموختگی خود را در سالن آمفی تئاتر واحد تویسرکان برگزار نمودند.

در این مراسم دکتر بابایی رئیس واحد تویسرکان ضمن عرض خیر مقدم به والدین و خانواده های دانش آموختگان و تبریک به دانشجویان در سخنانی کوتاه خاطر نشان کرد: آرزو دارم و از خداوند متعال می خواهم این مرحله از زندگی جزء اولین گام های موفقیت در زندگی شما باشد و شروعی باشد برای کسب موفقیت های بیشتر و بزرگ تر در راه کسب علم و دانش و ارائه خدمات بزرگ در راه استقلال و اعتلای ایران عزیزمان.

وی با ابراز امیدواری برای دانش آموختگان در رسیدن به مدارج تحصیلی بالاتر تاکید نمود: کشور به تخصص جوانان متعهدی همچون شما نیازمند است و جشن فارغ التحصیلی نباید به معنای اتمام دوران تحصیل در این مقطع باشد و امیدواریم در مقاطع تحصیلی بالاتر شاهد موفقیت های شما عزیزان باشیم.

اجرای میان برنامه های شاد و طنز، پخش کلیپ و اجرای موسیقی زنده، اجرای استنداپ کمدی و پذیرائی از مدعوین جزء برنامه های این مراسم بود و در پایان قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان فارغ التحصیل انجام گرفت و اهداء لوح یادبود توسط ریاست و هیأت رئیسه و اساتید گروه به دانش آموختگان پایان بخش مراسم بود.

202

کد خبر: 949684

وب گردی

وب گردی