امید عالیشاه پشت ترافیک خط هافبک/ عالیشاه در در راه صادقیان یا نوراللهی؟!

احمد بی حاشیه با صبوری موفق شد نظر برانکو را به خود جلب کند و راهی ترکیب اصلی پرسپولیس شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران با وجود محرومیت و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی دو بازیکن تازه وارد دارد. تازه واردهایی که از ستاره ها و کاپیتان های پرسپولیس محسوب می شوند، امید عالیشاه و احمد نوراللهی.

بعد از جدایی امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس و حضورشان در تراکتورسازی و انجام چند بازی برای این تیم، تبریزی‌ها با ممنوعیت جذب بازیکن روبه‌رو شدند و همین مساله باعث شد تا مجوز بازی این دو باطل شود. به همین دلیل احمد نوراللهی و امید عالیشاه از ادامه بازی در لیگ شانزدهم محروم شدند و فقط تمرینات اختصاصی انجام دادند.

احمد در شرایطی برگشت که پرسپولیس کامیابی نیا را هم نداشت اما نوراللهی آنقدر نا آماده بود که برانکو، ماهینی را به هافبک دفاعی آورد. نوراللهی اما پست دومی هم دارد و بعضا به‌عنوان هافبک کناری در فاز تهاجمی وارد ترکیب می‌شود. احمد هافبک شوتزن و با تکنیکی است و نشانه‌هایی از آمادگی خود را در زمان حضورش در ترکیب هرچند کوتاه مدت عیان کرد. شماره 8 در بیست دقیقه حضورش در زمین امیدوار کننده‌ترین و خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس در فاز حمله بود و فقط بدشانسی مانع از گلزنی‌اش شد.

حالا نوراللهی بیشتر از قبل به ترکیب تیم نزدیک‌ شده و انصافاً هم عملکرد خوبی داشته است. احمد بی حاشیه با صبوری موفق شد نظر برانکو را به خود جلب کند و راهی ترکیب اصلی پرسپولیس شود. موفقیتی که شاید عالیشاه نتواند به آن دست پیدا کند.

با بازگشت عالیشاه، ترافیک در خط هافبک به بیشترین حد ممکن می‌رسد. محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن،فرشاد احمدزاده، وحید امیری، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان زاده و حتی محسن مسلمان هافبک های پرسپولیس خواهند بود که این امر کار را برای عالیشاه سخت می کند.

این احتمال وجود دارد که برانکو با خارج کردن یک هافبک از این لیست و انتقال رسن، عالیشاه یا امیری به خط حمله، این گره را باز کند اما امید باید پذیرش نیمکت نشینی را داشته باشد تا کمترین حاشیه را برای خود و تیم درست کند. پروفسور سرخ بارها نشان داده است به اعتراضات اهمیتی نمی دهد و حاشیه سازی می تواند شرایط بازیکن را بدترهم کند. حالا باید دید عالیشاه راه مسلمان و صادقیان را می رود یا نوراللهی!

امید عالیشاه در روزهایی که پرسپولیسی ها تعطیل هستند به صورت اختصاصی در ورزشگاه درفشی فر تمرینات خود را پیگیری می کند تا رودتر خود را به شرایط ایده آل برانکو برساند.

601

کد خبر: 949769

وب گردی

وب گردی