سجادی از تمرینات مشترک تیم ملی واترپلو ایران و چین بازدید کرد

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا با حضور در اردوی تیم ملی واترپلو از تمرینات مشترک تیم ملی ایران و چین بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا که طی روزهای گذشته به همراه وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی بوکس، تکواندو، وزنه برداری و ووشو بازدید کرده بود عصر روز گذشته با حضور در سالن 9 دی از تمرینات آماده سازی تیم ملی واترپلو ایران و چین دیدن کرد.

تیم ملی واترپلو چین که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند در حال حاضر در اردوی مشترک با تیم ملی واترپلو کشورمان بسر می‌برد که سجادی با حضور در استخر 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی از نزدیک شاهد اردو مشترک و دیدار دوستانه واترپلوی ایران و چین بود. او ضمن گفت و گو با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی، روند آماده سازی تیم را در آستانه حضور در این بازی ها بررسی کرد.

تیم ملی واترپلو ایران پیش از این ، اردو خود را همزمان با تعطیلات نوروزی 1397 در استخر 9 دی مجموعه شهید شیرودی آغاز و در دو مرحله اردو برون مرزی در کشور‌های ایتالیا و چین پشت سر گذاشته بود. قرار است مردان واترپلو ایران دو برنامه تدارکاتی هم در کشورهای صربستان و سنگاپور را پشت سر بگذرانند تا با آمادگی کامل راهی جاکارتا 2018 شوند.

تیم ملی واترپلو ایران و چین از هفته گذشته در اردو مشترک آماده سازی قبل از بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در تهران به سر می‌برند. این سومین مرحله از برنامه های آماده سازی واترپلو ایران برای حضور موفق در جاکارتا 2018 است.

602

کد خبر: 949779

وب گردی

وب گردی