ابوالفضل قناعتی:  جناح  بازی سیاسی شهرداری را فلج می کند

عضو سابق شورای شهر تهران گفت : اگر شهردار بخواهد انتصاب و انتخاب هایش را براساس جناح های سیاسی  بگذارد ،قطعا با شکست روبرو خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز بعد از فراز و نشیب بسیار در شهرداری تهران دکتر سید محمد علی افشانی به عنوان سکان دار شهرداری انتخاب شد، در این راستا خبرنگار ایسکانیوز با عضو سابق شورای شهر به گفت گو پرداخته است.


ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت :مهندس افشانی طبق سوابق موجود نشان می دهد که یک فرد عملگرا است ، شهردار جدید تهران ، فعالیت های گذشته خوبی تا امروز داشته است.

وی گفت: افرادی برای قرار گرفتن در جایگاه مدیریتی سازمان های مهم باید براساس توانایی و ظرفیت موجود انتخاب شوند ، در همین راستا باید دید فردی که امروز به عنوان شهردار انتخاب شده است آیا فعالیت های گذشته اش با سمت فعلی هم تراز است ؟
عضو سابق شورای شهر تهران در ادامه گفت: کار در شهرداری تهران معادل کار در یک یا دو وزارتخانه است.پایتخت 18 وزارتخانه، نهاد، سازمان ها بزرگ ،نیروهای مسلح و غیره را در دل خود جا داده است با توجه به مشکلات و معضلات کلانشهر به انضمام استقرار تمامی نهادهای دولتی و حکومتی شهردار تهران در حوزه مدیریت باید فردی قوی و تراز بالا باشد.

قناعتی افزود: شهردار تهران برای درست پیش رفتن کارها در حوزه های مختلف باید با نهادهای حکومتی و دولتی ارتباط برقرار کند.

عضو سابق شورای شهر تهران در پایان گفت: در زمان آقای نجفی حدود 1000 مدیرتغییر کردند و امیدوارم این تغییرات و جابه جایی در زمان آقا افشانی اتفاق نیفتد بنا بر این اگر شهردار بخواهد انتصاب و انتخاب هایش را براساس جناح های سیاسی بگذارد ،قطعا با شکست روبرو خواهد بود.

خبرنگار: حسین طالبی
706

کد خبر: 949789

وب گردی

وب گردی