آموزش مدیران منابع انسانی ضامن بقا و موفقیت نظام مالی کشور

استاد تمام دانشگاه تهران گفت: منابع انسانی در صنعت بانکداری، بازار سرمایه و بیمه علاوه بر اینکه نقش منابع انسانی را ایفا می کند، نقش تکنولوژی را هم بر عهده دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ آرین قلی پور، استاد تمام دانشگاه تهران گفت: در صنعت مالی ما خط تولید و ماشین آلات نداریم و انسان ها ارزش افزوده ایجاد می کنند. بنابراین اهمیت و جایگاه مدیریت منابع انسانی در این حوزه چند برابر است.دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره ی کاربردی MBA منابع انسانی کرده است.

آرین قلی پور در ادامه افزود: نقش راهبردی و مؤثر منابع انسانی در دستیابی به مزیت رقابتی و رشد وتوسعه منابع انسانی در سازمان‌ها، مستلزم سرمایه‌گذاری مستمر بر سرمایه‌های انسانی و فکری و برجسته کردن نقش واحد مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها می باشد. تحول و توسعه واحد منابع انسانی سازمان‌ها در گرو تجهیز مدیران و کارشناسان این واحد به تفکر استراتژیک و فراهم ساختن زمینه‌ای برای درک پیچیدگی‌ محیط‌های ملی و جهانی و اتخاذ تصمیم و اقدام به موقع و متناسب در تعامل با آن پیچیدگی‌ها است. لذا دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام به طراحی MBA منابع انسانی کرده است.


همچنین در این دوره ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمان های بزرگ ایران بعنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره برداری نمایند. همچنین برای اولین بار در کشور این دوره با حضور بیش از 20 نفر از اساتید مطرح منابع انسانی دانشگاه های سراسر کشور طراحی شده است.


مخاطبان این دوره مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت و منابع انسانی،آموزش،سرمایه انسانی بوده که سرفصل های با آخرین پیشرفت های حوزه منابع انسانی ارائه می گردد از جمله :طراحی ساختار سازمانی،تحلیل شغل و گریدینگ شغلی،برنامه ریزی منابع انسانی جذب،حقوق و مزایا،مدیریت عملکرد کارکنان و پاداش،مدیریت منابع انسانی دیجیتال،تحلیل و توسعه شایستگی ها،مربی گری و منتورینگ،مدیریت استعدادها و جانشین پروری،برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی، مدیریت اخلاق و ارزش های سازمانی و ...


این دوره برای اولین بار با حضور اساتید برتر مدیریت منابع انسانی در کشور برگزار خواهد شد و به عنوان قوی ترین دوره منابع انسانی مطرح می باشد.حضور اساتیدی از جمله ناصر میرسپاسی، بابک علوی، آرین قلی پور، محمد ابویی اردکان، بهزاد ابوالعلایی، سارا بانکی،دکترابراهیم شیخ، شاه حسینی و حسن دانایی فرد،دکتر خدایار ابیلی و... می توان اشاره نمود.


پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی نیز، گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانش پذیر اعطا می شود.


مهمترین مزیت دوره کاربردی یکساله MBA تبدیل کردن مجموعه ای از اطلاعات و دانش به مجموعه ای ارزشمند از مهارت ها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در سازمان ها و شرکت ها است، اما اگر بخواهیم بطور سرفصل وار بگوییم که چرا این دوره در ایران به عنوان قوی ترین دوره حوزه منابع انسانی با اقبال گسترده ای مواجه شده است میتوانیم از مزایای مهم زیر نام ببریم:
• یادگیری قواعد مدیریت منابع انسانی ومهارت های حوزه منابع انسانی
• دستیابی به موقعیت های شغلی بهتر
• گسترش ارتباطات کاری و شبکه کسب و کار
• آشنایی با به روزترین مسائل مدیریت منابع انسانی،سرمایه انسانی
• آشنایی با مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل 34000
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت WWW.POSTMBA.IR مراجعه نمایند.

401

کد خبر: 949820

وب گردی

وب گردی