وزیر علوم پاسخگوی معضل پایان نامه فروشی خواهدبود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از حضور وزیر علوم در روزهای آینده ،در بهارستان برای پاسخ به معضل پایان نامه فروشی دانشگاه ها خبر داد.

محمدرضا صباغیان عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره سوال ملی نمایندگان از وزیر علوم در بحث پایان نامه فروشی گفت:سوال ملی نمایندگان از وزیر علوم درباره علل رواج فروش مقاله و پایان نامه امروز اعلام وصول شد.

صباغیان در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کیفیت مدارک تحصیلی پایین آمده و اکثر پایان نامه ها به نوعی کپی برداری می شوند و از یک طرف وضعیت رشته های تحصیلی و توسعه دانشگاه های متعدد بیانگرِ نبودِ برنامه منظم برای ساماندهی وضعیت پایان نامه در آموزش عالی است و نتایج خوب و خروجی مناسبی نداریم به این ترتیب ، اقدام به طرح پرسش از وزیر علوم کردیم که آقای وزیر باید جوابگو باشد و در زمان مناسب برای توضیحات در مجلس حاضر شود .

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود:محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 26 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی ، سوال ملی محمدرضا صباغیان و محمدجواد ابطحی نمایندگان بافق و خمینی شهر از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علل رواج فروش مقاله و پایان نامه و گسترش بی رویه دانشگاه هارا اعلام وصول کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 949827

وب گردی

وب گردی