تبلیغات  همدان ۲۰۱۸ باید برون مرزی باشد

استاندار همدان گفت: تبلیغات همدان ۲۰۱۸ باید برای بیرون از همدان و برون مرزی و به منظور معرفی بیشتر همدان و جذب سرمایه گذار باشد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدناصر نیکبخت ظهر چهارشنبه در شورای سیاستگذاری رویداد «همدان ۲۰۱۸» گفت: تبلیغات همدان ۲۰۱۸ باید برای بیرون از همدان و برون مرزی و به منظور معرفی بیشتر همدان و جذب سرمایه گذار باشد.

وی با بیان اینکه بهتر است به جای پنجم تا هفتم شهریورماه، زمان نشست پایتخت گردشگری آسیا در همدان همزمان با یکم شهریور ماه و روز همدان باشد، گفت: برنامه پیشنهادی اتاق بازرگانی همدان نگاه خوبی به اقدامات برون مرزی دارد بنابراین بهتر است این برنامه، بررسی و امکان اجرا پیدا کند.

نیکبخت خواستار تشکیل کمیته فرهنگی با مسئولیت تبلیغات اسلامی استان همدان شد و گفت: شهرداری باید اقدامات خود در زیباسازی شهر، ورودی ها و پیاده راه ها و طرح بلوار ارم را سرعت دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه در راستای برگزاری میزبانی رویداد همدان ۲۰۱۸ جلسه با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی به زودی انجام می شود، گفت: جلسه ای با سرمایه گذاران برای احداث مجتمع ساخت مبل و منبت در حد فاصل تویسرکان و ملایر برگزار شد که نمایندگان ملایردر مجلس هم پای کار بودند و کار برای احداث این مجتمع آغاز شده است.

استاندارهمدان همچنین با بیان اینکه در نشست استانداران منطقه ۴ تصمیمات مناسبی برای هماهنگی و اقدامات مشترک اتخاذ شد و پیشنهاد ایجاد بازارچه مرزی مشترک و مبل و منبت ارائه شد، گفت: با توجه به اینکه در منطقه بندی آمایش، همدان مرکزیت دارد، پیشنهاد دادم جلسات مشترکی هر دو منطقه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رویداد همدان ۲۰۱۸ در این نشست توضیح داده و قرار شد هماهنگی لازم ایجاد شود، گفت: جشنواره پویانمایی فرصت خوبی برای معرفی همدان ایجاد کرد.

نیکبخت بابیان اینکه صدا و سیما تعهد کرد تمام مراکز استانی تبلیغات همدان ۲۰۱۸ را شروع کنند، گفت: در تهران و تمام مراکز استانها باید تبلیغات اساسی صورت گیرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اماکنی در تهران وجود دارد که تمام گردشگران آنها را می بینند، گفت: باید در برج میلاد و هواپیماها تبلیغات همدان دیده شود.

نیکبخت با بیان اینکه باید از رسانه های محلی و سمن ها بیشتر استفاده شود، گفت: به گونه ای برنامه ریزی شود که میهمانان به شهرستانها بروند و بتوانیم سرمایه گذار برای جاذبه های گردشگری شهرستانها جذب کنیم.

استاندار همدان همچنین در ادامه با بیان اینکه محکومیت رژیم صهیونیستی و امریکا باید پررنگ شود و این جنایتی که در ادامه جنایات گذشته با آدمکشی و کودک کشی داشتند را محکوم می کنیم، گفت: آمریکا گاهی اوقات دیگران را به نقض حقوق بشر متهم می کند اما در اینجا نشان دادند که حقوق بشر برای آمریکا و رژیم صهیونیستی اهمیتی ندارد.

900

کد خبر: 949835

وب گردی

وب گردی