حضور گرشاسبی و سیدجلال در مراسم ایرانسل

سرپرست باشگاه پرسپولیس و کاپیتان این تیم امروز سه‌شنبه در مراسمی که به مناسبت هفته ارتباطات در شرکت ایرانسل برپا بود شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به مناسبت هفته ارتباطات امروز سه شنبه با حضور محمد جواد آذری جهرمی‌، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، مراسمی در شرکت ایرانسل برپا شد که حمیدرضا گرشاسبی و سید جلال حسینی هم در آن حضور پیدا کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در جریان صحبت‌های خود ضمن قدردانی از توجه وزیر ارتباطات نسبت ورزش و حمایت‌هایی که در غالب حامیان مالی از سوی اپراتورها به ویژه ایرانسل به ایجاد تعامل و همکاری دو سویه وجود دارد گفت: در موفقیتی که برای پرسپولیس به وجود آمد بی‌تردید حمایت مالی اسپانسرها نقش مهمی داشت و متقابلا مجموعه‌هایی چون پرسپولیس به ویژه وقتی در اوج هستند یک ابزار تبلیغاتی کارآمد برای حامیان مالی خود به حساب می‌آیند. در ورزش حرفه‌ای امروز تعامل بین باشگاه‌ها و صنعت امری در حال رشد و توسعه است.

وی ادامه داد: هر قدر این حمایت مالی پویاتر و بیشتر باشد موفقیت مجموعه‌ای مثل پرسپولیس و در نتیجه توجه هوادارانش بیشتر می‌شود. این مساله تاثیر اجتماعی و فرهنگی خاص خود را دارد چنانکه با افزایش موفقیت نشاط اجتماعی بیشتر شده و معضلات اجتماعی نیز قابل حل تر خواهند بود.

گرشاسبی گفت: در فصلی که گذشت ایرانسل کمک خیلی خوبی برای باشگاه پرسپولیس بود تا بچه‌های تیم نیز با خاطر آسوده‌تری روی برنامه‌های خود متمرکز شوند و نتیجه آن شرایط کنونی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 949849

وب گردی

وب گردی