افتتاح سفارت آمریکا در قدس،اضمحلال  رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

ارتش در بیانیه ای تاکید کرد:بدون تردید تحولات اخیر رایند پایان عمر نکبت بار رژیم اشغالگر قدس و فروپاشی و حذف آن از صحنه روزگار را تسریع می کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکا نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

در آستانه آغاز هشتمین دهه از حیات ننگین غده سرطانی غرب آسیا و در روز موسوم به "روز نکبت"، افکار عمومی جهان اقدام نکبت بار دیگری را از جانب شیطان بزرگ شاهد بود که نمونه آن را کمتر می توان در تاریخ معاصر منطقه و جهان سراغ گرفت. پس از ۷۰ سال که چشمان بشریت هر روز نظاره گر جنایت و کشتار مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم نژادپرست صهیونیستی بوده است، اکنون در موج جدیدی از شرارت و بحران آفرینی از سوی این رژیم و حامیانش، در برنامه از پیش تعیین شده و با هدایت رئیس‌جمهور نادان و جنایتکار آمریکا و سازش برخی رژیم‌های وابسته و مرتجع در جهان اسلام، شاهد مرحله دیگر از تجاوز رژیم اشغالگر قدس در جریان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس هستیم.

رئیس جمهور شرور آمریکا، با اطمینان از همراهی حکام وابسته کشورهای منطقه، در اقدامی گستاخانه، غیرقانونی و ناقض تمامی اصول بنیادین حقوق بشر، وعده شیطانی خود در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، قبله اول امت اسلامی را عملی ساخت و با دهن کجی به بیش از یک میلیارد مسلمان و نقض آشکار حقوق مسلم ملت فلسطین، ماهیت پلید شیطان بزرگ را عریان تر ساخت. شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم تروریست صهیونیستی از سوی دولت جنایتکار آمریکا تا آنجا گستاخانه، غیرقانونی و نامشروع است که اکثریت قریب به اتفاق کشورها در دنیا و حتی حامیان غربی این رژیم هم با آن همراهی نکردند.

تردیدی وجود ندارد که این اقدام تجاوزکارانه، عزم و اراده ملت مسلمان فلسطین را استوارتر خواهد نمود و اقدامات و حرکت های ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی را در منطقه و جهان تشدید خواهد کرد. سردمداران کاخ سفید و جنایتکاران صهیونیست باید بدانند که بر خلاف خواست و اراده شیطانی آنان این اقدام نه تنها تحکیم پایه‌های سست این رژیم کودک کش و امنیت پوشالی آن را تضمین نمی کند، بلکه موج گسترده ای از خشم و نفرت در میان مسلمانان و آزادیخواهان جهان ایجاد خواهد کرد که به یاری خداوند این موجود پلید را از صفحه روزگار محو خواهد ساخت. برگزاری جشن برای این اقدام شرم آور همزمان با به خاک و خون کشیدن صدها انسان حق طلب و آزادیخواه در مرزهای غزه در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد و ننگ آن تا ابد بردامن عاملان و حامیان و زمینه سازان این جنایت باقی خواهد ماند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم نمودن اقدام غیرقانونی و گستاخانه دولت جنایتکار آمریکا در انتقال سفارتخانه شیطان بزرگ به شهر قبله اول مسلمین و همچنین جنایات رژیم خونخوار صهیونیستی در شهید و زخمی کردن صدها تن از ملت مظلوم فلسطین در روزهای اخیر، اعلام می‌کند از آرمان ملت فلسطین که آزادی قدس شریف است حمایت می کند. بدون تردید تحولات اخیر با تشدید و تقویت انتفاضه در فلسطین و امواج بیداری ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در منطقه و جهان، فرایند پایان عمر نکبت بار رژیم اشغالگر قدس و فروپاشی و حذف آن از صحنه روزگار را تسریع نموده و اضمحلال این رژیم را نزدیک می کند.

306

کد خبر: 949909

وب گردی

وب گردی