یونیسف خواستار توقف هدف قرار دادن کودکان غزه شد

سازمان بین المللی یونیسف ضمن محکوم کردن اقدامات بیرحمانه اشغالگران صهیونیستی در حق مردم بی دفاع غزه از افزایش شمار کودکان فلسطینی مجروح در جریان حوادث روزهای اخیر به 1000 نفر خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، سازمان کودکان ملل متحد «یونیسف» اشغالگران اسرائیلی را به توقف هدف قرار دادن کودکان مشارکت کننده در راهپیمایی های بازگشت دعوت کرد و در ادامه افزود: بیش از ۱۰۰۰ کودک فلسطینی از ابتدای از آغاز راهپیمایی های بازگشت داز ۳۰ مارس گذشته در مرزهای غزه مورد اصابت گلوله اشغالگران اسرائیلی قرار گرفته اند.

این سازمان در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد: بسیاری از جراحت ها بسیار خطرناک بوده که می‌تواند بر زندگی مجروحان تاثیرگذار باشد و در برخی موارد شدت جراحت به حدی بوده که موجب قطع عضو گردیده است.

این سازمان بین الملل در بیانیه خود آورده است: اقدامات خشونت‌آمیز اخیر از سوی اشغالگران اسرائیلی منجر به وخامت اوضاع بخش های ضعیف سلامت در نوار غزه شده است که بر اثر قطعی برق، نبود سوخت، دارو و تجهیزات پزشکی دچار مشکلات شدیدی می باشند.

این سازمان بین الملل اعلام کرد: به همراه شرکای خود دو کامیون حامل کمک های پزشکی فوری به نوار غزه ارسال کرده و خاطر نشان کرد که این مقدار از کمک تنها پاسخگوی نیاز حدود ۷۰ هزار نفر به دارو و تجهیزات پزشکی است.

کد خبر: 950008

وب گردی

وب گردی