ویزیت رایگان  بیماران مغز و اعصاب  همراه با  ضیافت افطاری

رییس انجمن مغز و اعصاب ایران ملقب به« پنجه طلای مازنی» اولین روز ماه مبارک رمضان با ویزیت رایگان و افطاری دادن به 100 بیمار مغز و اعصاب در بابل به پایان برد .

به گزارش ایسکانیوز دکتر سید ابراهیم کتابچی که از شاگرادان پروفسور سمیعی است ، شامگاه پنجشنبه در مسجد نقیب کلای بابل 100 مفر از بیماران که از سراسر مازندران بوده اند، همراه با ضیافت افطاری ویزیت کرد.

دکتر کتابچی در حاشیه ویزیت بیماران گفت: از سال 84 در این مسجد که توسط وی و فرزندانش احداث شده ، علاوه بر افطاری دادن ، بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کند .
وی افزود: برای ویزیت بیماران هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی افرادی که در حوزه مغز و اعصاب دچار مشکل هستند می توانند در این ضیافت افطاری حضور یافته و رایگان ویزیت شوند.
کتابچی از ساخت بزرگ ترین حسینیه جهان در تهران خبر داد و گفت که تاکنون برای ساخت آن 50 میلیارد ریال هزینه شده است .
وی افزود : تکمیل این حسینیه بدون زمین نیازمند هزینه 150 میلیارد ریالی است در سال های آینده تامین و تکمیل خواهد شد.
این پزشک مازندرانی ساخت بزرگ ترین حسینیه جهان در ایران را به عنوان بزرگترین کشور شیعه نشین ضروری دانست و تاکید کرد که ساخت آن را با سرعت بیشتری به پایان خواهد برد .
دکتر کتابچی که در تهران فعالیت پزشکی دارد ، در طول سال نیز با سفر به مازندران به مناسبت های مختلف بیماران مغز و اعصاب استان را به صورت رایگان ویزیت می کند .
در این ضیافت افطاری و ویزیت رایگان برخی از شخصیت های مازندرانی از جمله آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و چند تن از مدیران کل دستگاههای اجرایی ، شهروندان و بیماران حضور داشتند.
گفتنی است دکتر سید ابراهیم کتابچی از متخصصان مطرح مغز و اعصاب ایران زاده 1324 شهرستان بابل در استان مازندران و از شاگردان پرفسور سمیعی است.

ایرنا

700

کد خبر: 950175

وب گردی

وب گردی