وحدت و اتحاد تنها راه برون رفت از مشکلات امروز است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: مشکلات را باید گفت و راه حل ارائه کرد که در این راستا وحدت و اتحاد تنها راه برون رفت از مشکلات است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: واقعیت جامعه امروز ایران که فارس و شیراز گوشه ای از آن است این است که مردم انقلابی ما برای رسیدن به اهدافشان مانند بقیه انقلاب ها با مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: انقلاب جاده کشیده شده نیست بلکه ما باید با تلاش این مسیر را هموار کنیم که در این شب های ماه رمضان هم باید مشکل را گفت و هم راه حل را ارائه کنیم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: دشمنان همه دست به دست هم داده اند که نظام ما را نابود کنند عده ما کم است اما حرکتی که کردیم در راه خدا بوده و امروز هم دلها به مهر اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام دژکام یادآور شد: ما برای خروج از این مشکلات و رسیدن به آرمان های مقدسی که داریم باید مباحثی را مراعات کنیم که شامل وحدت و اتحاد است که اگر ملتی باهم باشند نه اینکه فقط بگوییم بلکه باید برای ایجاد وحدت به هم توصیه کنیم.

وی افزود: نمی توانیم بی تفاوت باشیم که صهیونیست ها ۷۰ مسلمان را کشتند، هرچه می توانید انجام دهید اما یقین بدانند که نه وحی محمدی خواهد مرد و نه نام بلند مسلمانان در پهنه گیتی از بین خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: از مردم عزیز و انقلابی تشکر می کنم و بیان می کنم که میانه راه نباید کاری را ول کرد بلکه باید همواره حضور داشته باشیم.

901

کد خبر: 950198

وب گردی

وب گردی