توسعه کمی و کیفی رشته های دکتری در دانشگاه آزاد واحد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: واحد کرمان در مقطع دکترا رشته شیمی بسیارقوی عمل کرده است و به دلیل آزمایشگاه های قوی که دراین واحد وجود دارد خیلی از واحدهای دیگر استان کرمان برای انجام بعضی از کارهای مربوط به پایان نامه خود به این واحد مراجعه می کنند.

دکتر حمد الله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ظرفیت دکتری تخصصی که مطابق بخشنامه وزارت علوم فقط دانشگاه های مادر مجاز به افزایش ظرفیت آن هستند گفت: اگر اعمال محدودیت در ظرفیت پذیرش مقطع دکتری منجر به افزایش کیفیت کار در مقطع دکتری شود از این مسأله استقبال خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: پذیرش دکتری اگر کار را دشوار کند و ارائه خدمات دانشگاهی به دانشگاه پذیرش کننده مشکل باشد آن واحد دانشگاهی نمی تواند خدمات مناسبی به دانشجویان دکترا ارائه دهد که هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی قابل دفاع باشد.

توکلی در ادامه تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تقریبا تمام گرایش های دکترا وجود دارد که در رشته شیمی بسیارقوی عمل کرده اند و به دلیل آزمایشگاه های قوی که دراین واحد وجود دارد حتی خیلی از واحدهای دیگر استان کرمان برای انجام بعضی از کارهای مربوط به پایان نامه خود به این واحد مراجعه می کنند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 950273

وب گردی

وب گردی