فتاحیان:  بعید می دانم شنا و شیرجه در جاکارتا مدال کسب کنند/ با خاطیان، قاطعانه برخورد می‌کنیم

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: بعید می دانم تیم شنا و شیرجه ما بتواند در بازی های آسیایی 2018 مدال کسب کند؛ اما امید داریم ورزشکاران ما بتوانند در فینال شنا و شیرجه حضور پیدا کنند.

فرید فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اعزام تیم های شنا، شیرجه و واترپلو به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: طبق برنامه ریزی بین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صورت گرفته، تیم شنا با 5 و تیم شیرجه با 2 نفر به این مسابقات اعزام می شود و تیم واترپلو نیز به صورت کامل و پرقدرت راهی اندونزی خواهد شد.

وی ادامه داد: بعید می دانم تیم شنا و شیرجه ما بتواند در بازی های آسیایی 2018 مدال کسب کند اما امید داریم ورزشکاران ما بتوانند در فینال شنا و شیرجه حضور پیدا کنند.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره وضعیت تیم ملی واترپلو گفت: اردوهای این تیم به خوبی زیر نظر سرمربی برگزار می شود و ما قطعا بین 4 تیم برتر مسابقات خواهیم بود. کسب مدال در بازی های آسیایی برای واترپلو ایران دور از دسترس نیست.

فتاحیان در پایان، درباره رأی بی انضباطی رخ داده در دیدار تیم های نفت امیدیه - سایپا خاطرنشان کرد: امروز (شنبه 29 اردیبهشت ماه) دومین جلسه کمیته انضباطی برگزار می شود. البته یادآور می شوم هنوز حکمی صادر نشده است و پس از بررسی اتفاقات رخ داده، حکم قطعی اعلام خواهد شد. مسلما فدراسیون با این اتفاق ناگوار قاطعانه برخورد خواهد کرد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ورزش ایران نباشیم.

604

کد خبر: 950287

وب گردی

وب گردی