علی ضیا: دوست دارم برنامه سحری ماه رمضان اجرا کنم

مجری برنامه «فرمول یک» گفت: احساس می کنم اجرای یک برنامه با انرژی و نسبتا شوخ طبع تر در سحر ماه مبارک رمضان تجربه جالبی باشد.

علی ضیا در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علاقه اش به اجرای برنامه ای که هنوز نتوانسته اجرا کند؟ اظهار کرد: امیدوارم یک زمانی پیش آید که بتوانم در برنامه سحر ماه مبارک اجرای متفاوتی داشته باشم. هنگام سحر و در چنین فضای معنوی اجرا کردن تجربه بسیار جالبی می تواند باشد.

وی افزود: هنگام سحر بیشتر مردم حالتی خواب آلود دارند و برنامه هایی که تاکنون از تلویزیون پخش می شده به دلیل یکنواختی که در لحن و کلمات دارند، به حالت خواب آلودگی مان کمک می کند.

مجری برنامه «فرمول یک»، افزود: احساس می کنم در سحرهای ماه مبارک رمضان جای خالی یک برنامه شوخ طبع و سرحال در تلویزیون خالی است.

ضیا خاطرنشان کرد: درست است که مردم هنگام سحر دست به دعا و نیایش برمی دارند اما فارغ از این حالت های معنوی به لبخند در ماه میهمانی خدا نیاز داریم. حدیث های بسیاری وجود دارد که علاوه ما را علاوه بر حالات معنوی به سرور و لبخند هم سفارش می کند.

به گزارش ایسکانیوز، علی ضیا متولد 26 شهریور ماه 1364 در کاشان است. وی کار خود را ابتدا از رادیو آغاز کرد سپس به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و کار خود در عرصه تصویر را با برنامه «گزینه جوان» شروع کرد.

«گزینه جوان»، «فرمول یک»، «ماه عسل»، «ویتامین3» و «بعضیا» از جمله برنامه هایی است که علی ضیا اجراهایشان را برعهده داشته است.

503

کد خبر: 950330

وب گردی

وب گردی