رونمایی از نماد فوتبال ایران همزمان با بازی بدرقه تیم ملی در ورزشگاه آزادی

همزمان با آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان در ایران مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان، از نماد (مسکات) فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسکات فوتبال ایران که طرح آن برگرفته از یوزپلنگ ایرانی است از این پس به عنوان نماد تمامی تیم های ملی فدراسیون فوتبال و لیگ های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی (بانوان و آقایان) کشور در ورزشگاه ها، مراسم مختلف فرهنگی و برنامه های مناسبتی حضور خواهد داشت.

مسکات فوتبال ایران با نام "یوپا" که ترکیبی از یوزپلنگ تیزپا است، در راستای سیاست ها و برنامه های مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال، نمایانگر نمادهای ملی، فرهنگی و سنتی کشور خواهد بود که با هدف فرهنگسازی و ترویج احترام به رقبا ، پیشکسوتان، داوران و تماشاگران فعالیت خواهد کرد.

مراسم رونمایی از مسکات فوتبال ایران پیش از شروع مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۹ در استادیوم آزادی شروع خواهد شد. این مسابقه آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی کشورمان در راستای برنامه های آماده سازی تیم ملی در ایران است و پس از آن تیم ملی جهت شروع آخرین مرحله از اردوی آماده سازی خود به کشور ترکیه سفر خواهد کرد.

606

کد خبر: 950375

وب گردی

وب گردی