حریق در ساختمان اداری با سقف شیروانی خیابان آذربایجان

آتش ساختمان اداری در خیابان آذربایجان با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش ایسکانیوز در ساعت 17:52 روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و شعله از سقف شیروانی یک ساختمان اداری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 118، 46 و 40 به همراه گروه امداد و نجات 14 و خودروی بالابر هیدرولیکی به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان آذربایجان، خیابان اردیبهشت اعزام شدند.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی که از لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: سقف شیروانی یک ساختمان 2 طبقه اداری، به مساحت 300 متر مربع دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی از اطراف شیروانی و پنجره های طبقه دوم خارج می شد.
وی ادامه داد: کانون آتش سوزی در قسمت شمال غربی شیروانی بود و شعله های آتش با مساحت تقریبی 15 مترمربع در حال گسترش بود.
معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی، گفت: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، به وسیله لوله های آبرسانی مشغول مهار آتش سوزی از 3 جهت ضلع شمالی، ضلع غربی و داخل ساختمان شدند.


وی افزود: خوشبختانه در این حادثه هیچ شهروندی داخل ساختمان حضور نداشت و نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه خود توانستند، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی هنوز مشخص نیست و از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

700

کد خبر: 950470

وب گردی

وب گردی