وانت با  بار مرغ در بزرگراه آزادگان واژگون شد+عکس

برخورد شدید دو دستگاه وانت بار در بزرگراه آزادگان با یکدیگر یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز ، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری از مسیر بزرگراه آزادگان به سمت شمال، بعد از بزرگراه شهید حکیم با سامانه 125، و اعلام خبر تصادف دو دستگاه خودروی باری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 09:11 امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 20 را به محل حادثه اعزام کرد.
حسین تیموری رئیس ایستگاه 100 که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: دو دستگاه خودرو نیسان باری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان در هنگام حرکت به دلیل نامعلوم با یکدیگر برخورد کرده بودند.
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یکی از خودروها که دارای کابین یخچال دارو حامل بار مرغ بود واژگون شده و خودروی دیگر که حامل سیلندرهای 11 کیلو گرمی گاز مایع و سیلندهای اکسیژن بود، بار آن، از عقب خودرو به سطح بزرگراه ریخته واحتمال بروز خطر و حادثه برای شهروندان داشت.
وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و انتقال سیلندرها از سطح بزرگراه و قطع برق خودرو اقدام به جلوگیری از نشت بنزین خودرو کردند و راننده 45 ساله یکی از خودروها را که دچار مصدمیت شده بود، تحویل امدادگران اورژانس دادند.
تیموری گفت: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

700

کد خبر: 950472

وب گردی

وب گردی