اخبار جدی در استقلال/سه بازیکن در آستانه جدایی!

با پایان بازی‌های باشگاهی، بسیاری از بازیکنان به دنبال مشخص کردن وضعیت خود برای فصل آینده هستند اما اوضاع برای سه استقلالی متفاوت است.

به گزارش ایسکانیوز،استقلال 7 بازیکن ملی‌پوش دارد که در میان آنها، تنها امید نورافکن پیشنهاد خارجی دارد و بارها اعلام کرده که دوست دارد بازی کردن در اروپا را تجربه کند.

دیگر بازیکنی که به فکر پیوستن به تیم‌های خارجی است، سید مجید حسینی مدافع جوان استقلال است. بازیکنی که در فصل گذشته بازی‌های خوبی برای استقلال انجام داد و اکنون یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است. او در صورتی که فرصت قرار گرفتن در لیست تیم ملی و حتی بازی کردن در جام جهانی را پیدا کند، به دنبال راهی برای لژیونر شدن است.

سومین بازیکن، سید حسین حسینی است. این بازیکن در جشن قهرمانی جام حذفی اعلام کرد که وضعیتش برای رفتن یا ماندن در استقلال پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی مشخص می‌شود.

ظاهرا حسینی خیلی از شرایط خودش در استقلال رضایت ندارد و شاید خواسته به مسئولان باشگاه به نوعی شرایطش را اعلام کند. هر چند بسیاری معتقدند حسینی در استقلال خواهد ماند.

در مورد سایر بازیکنان ملی‌پوش استقلال هم اشاره کرده بودیم که اولویت اصلی‌شان بازی در استقلال است، اما اگر پس از جام جهانی پیشنهاد خوب خارجی برسد، دوست دارند لژیونر شوند. نفراتی چون وریا غفوری، امید ابراهیمی و روزبه چشمی از جمله این بازیکنان هستند.

کد خبر: 950488

وب گردی

وب گردی