برگزاری نشست ویژه قدس پایتخت همیشگی فلسطین در واحد لاهیجان

نشست ویژه قدس پایتخت همیشگی فلسطین در واحد لاهیجان با حضور با سخنرانی ۳ میهمان از اروپا و آمریکا و با همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در سالن حزین واحد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، آلن کروز محقق ضد صهیونیسم و مشاور سابق وزیر دفاع فرانسه، گریتا برلین فعال ضد جنگ فرانسوی ــ انگلیسی و دکتر پل لارودی مسئول یک سازمان مردم نهاد حقوق بشری از آمریکا ضمن حضور در مراسم به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

گریتا برلین ضمن ابراز خوشحال از حضور در این مراسم اظهار داشت: ۵۰ سال در امور فلسطین فعالیت می‌کنم و یک موسسه خیریه را افتتاح و کمک‌ها را برای فلسطین ارسال می کنم. تغییرات قابل توجه در انقلاب ایران و در فلسطین می بینم و از حمایت ملت ایران از ملت فلسطین خوشحالم.

گریتا برلین با اشاره به نقش آمریکا در سوریه و اسراییل افزود: من همواره بارها گفته ام که اسرائیل تولد ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید و انتقال سفارت امریکا در اسرائیل به قدس کار بیهوده ای می باشد.

آلن کروز ضمن اشاره به محوریت ایران در جهان اسلام افزود: تحریم ها علیه ایران خلاف کار است و در این بازه زمانی ایران مقاومت خود را در برابر تمامی تحریم‌ها به خوبی نشان داده است، ایران اصلی‌ترین قطب مقاومت است و ایران با تمام وجود حامی فلسطین است.

پل لارودی، در ادامه با انتقاد از حمایت‌های آمریکا از اسرائیل گفت: در آمریکای اشغال شده توسط اسرائیل زندگی می‌کنیم.

سپس حاضرین در جمع هرکدام نسبت به اظهارات و سوالات خود پرداختند.

کد خبر: 950490

وب گردی

وب گردی