5 فرصت شغلی در حوزه تاریخ ادیان و شهرسازی

دانشگاه ارفورت آلمان به دو نفر از علاقمندان تحصیل در دوره دکترا و سه متقاضی تحصیل در دوره فوق دکتری در حوزه تاریخ ادیان و شهرسازی، در قالب شغل، بورسیه ارائه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این فرصت‌های شغلی در حوزه تاریخ و تاریخ ادیان و در چارچوب پروژه های تحقیقاتی شهر در طول تاریخ ادیان و شهرسازی و دین است.

کار بر روی این پروژه‌ها از اول اکتبر 2018 برای مدت 36 آغاز می‌شود. پس از آن بسته به نیاز محققان و شرایط دانشگاه، تا 12 ماه امکان تمدید آن وجود دارد. محققان در این پروژه‌ها ارتباط میان شهرسازی و مذهب را در شهرهای مختلف از هزاره اول تا قبل از میلاد بررسی می‌کنند.

در حقیقت پذیرفته‌شدگان در این پروژه‌ها، مسائل مربوط به تاریخ شهرنشینی و شهرسازی را همراه با مسائل مربوط به تاریخ ادیان در شهرهای اروپایی، مناطق مدیترانه، غرب و جنوب آسیا در دوران باستان بررسی می‌کنند. پذیرفته‌شدگان بر روی پروژه تحقیقاتی کار خواهند کرد، در تحقیقات مشترک شرکت می‌کنند و در صورتی که دانشجوی فوق‌دکترا باشند، مدیریت بخش‌هایی از پروژه را بر عهده خواهند گرفت.

متقاضیان برای اخذ این فرصت‌های شغلی باید در یکی از رشته‌های تاریخ، تاریخ دین یا رشته‌ای نزدیک به آن فارغ‌التحصیل شده باشند، همچنین داشتن دانش زبان انگلیسی و آلمانی، تمایل به همکاری در پروژه تحقیقاتی، تمایل و آمادگی برای حضور در تحقیقات دانشگاه ارفورت در رشته‌های تاریخ، تاریخ دین یا مطالعات مذهبی از پیش‌شرط‌های حضور در این فرصت‌های مطالعاتی است.

503

کد خبر: 950570

وب گردی

وب گردی