عربشاهی: مسبب شرایط بد پرسپولیس، برانکو است/ کی روش با غرض‌ورزی بازیکن دعوت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر من کی روش با نگاه غرض ورزانه ای، بازیکنان را به تیم ملی دعوت کرده است.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به نظر من کی روش با نگاه غرض ورزانه ای، بازیکنان را به تیم ملی دعت کرده است. قبلا 8 بازیکن از پرسپولیس دعوت می شدند و بازهم چند بازیکن خوب می ماندند ولی واقعا در عجبم که چرا تنها 4 بازیکن باید از تیم آماده ای مثل پرسپولیس به تیم ملی بروند.

وی ادامه داد: من خودم طرفدار کی روش هستم ولی واقعا ناامید شدم وقتی دیدم محمدرضا خانزاده را به جای شجاع خلیل زاده دعوت کرده است. خانزاده چه مزیتی نسبت به خلیل زاده دارد که دعوت شده است؟ کی روش به بازیکنان پرسپولیس کم لطفی کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دعوت نشدن چند بازیکن آماده پرسپولیس خیلی عجیب است و این مسئله کیفیت لیگ و بازیکن را پایین می آورد. علی علیپور هم بازیکنی است که از 3 توپ یکی را گل می کند ولی متاسفانه دعوت نشده است.

عربشاهی درباره تیم ملی و حضور در جام جهانی 2018 تاکید کرد: همه فکر می کنند پرتغال و اسپانیا حریفان سرسخت ما هستند ولی واقعیت این است که مراکش قدرتمند ترین حریف ما در مرحله اول محسوب می شود. بازیکنان این تیم در تیم های درجه یک اروپایی بازی می کنند. امیدوارم بازی قابل قبولی انجام دهیم و ملت ایران را شاد کنیم. کی روش توانایی این کار را دارد چون برعکس برانکو می تواند بازیکن را از نقطه 100 به 150 برساند و روحیه بسیار زیادی به بازیکن خود می دهد.

وی در مورد اینکه امکان دارد 5 دربی را در پیش داشته باشیم گفت: به نظر من استقلال الان آماده تر از پرسپولیس است و در این شرایط 5 دربی می تواند برای ما یک نکته منفی باشد. پرسپولیس الان شرایط روحی و روانی بدی دارد و مسبب این موضوع برانکو است.

606

کد خبر: 950586

وب گردی

وب گردی