حرکت هوشمندانه ژنرال/ از نایب قهرمان آسیایی تا مدعی قعرنشین

مسوولان باشگاه سپاهان برای تکرار نشدن اتفاقات فصل گذشته دست به کار شده و با سرمربیان زیادی مذاکره کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان، یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر محسوب می شود و همیشه از مدعیان عنوان قهرمانی بوده اما در لیگ هفدهم روزهای خوبی را سپری نکرد. طلایی پوشان نصف جهان تمام تلاششان را کردند ولی تنها موفق شدند در پایان لیگ در رتبه چهاردهم بایستند.

مسوولان باشگاه سپاهان برای تکرار نشدن اتفاقات فصل گذشته دست به کار شده و با سرمربیان زیادی مذاکره کرده اند اما با اعلام نهایی آنها امیر قلعه نویی جدی ترین گزینه برای هدایت سپاهان است. انتخاب سپاهان توسط قلعه نویی در نگاه اول کمی غیرمنطقی به نظر می رسد. ژنرال با ذوب آهن موفق شد عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و سهمیه آسیایی را کسب کند و کمتر مربی، تیمش را در چنین شرایط ایده آلی رها خواهد کرد مگر آنکه انتخابی هوشمندانه مد نظرش باشد.

اگر کمی ریزتر به و تصمیم قلعه نویی نگاه کنید متوجه این انتخاب هوشمندانه خواهید شد؛ تیمی مثل ذوب آهن که سال پیش عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده باید در فصل جدید حداقل یک جام بگیرد تا روندش رو به جلو محسوب شود. جام حذفی، قهرمانی لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا سختی راهی است که قلعه نویی با ذوب آهن باید طی کند و کوچک ترین اشتباه در این تیم می تواند حسابی کارنامه درخشان ژنرال را خراب کند.

از طرفی دیگر سپاهان در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد؛ تیمی که همیشه از مدعیان بوده و حالا به کمک احتیاج دارد تا به روزهای اوج خود برسد. طلایی پوشان نصف جهان از باشگاه های پولدار، با تجهیزات و با پتانسیل ایران به شمار می رود و خوب کردن حال این تیم خیلی کار سختی نخواهد بود. قلعه نویی با گرفتن سکان این کشتی به ظاهر به گل نشسته می تواند خودی نشان دهد و افتخاری دیگر در کارنامه خود ثبت کند.

601

کد خبر: 950592

وب گردی

وب گردی