جوانمردی: حس خوبی نسبت به پرچمداری ایران در بازی‌های پاراآسیایی دارم

پرچمدار کاروان ایران در افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ گفت: حس خوبی دارم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن از عهده این مسئولیت بربیایم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ساره جوانمردی پس از انتخاب به عنوان پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی 2018 اظهار داشت: روز گذشته از طریق رسانه ها مطلع شدم که به عنوان پرچمدار کاروان کشورم در بازی‌های پاراآسیایی انتخاب شده ام و از کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم که من را لایق این مسئولیت خطیر دانستند.

وی افزود: معتقدم افراد زیادی هستند که بیش از من شایسته این عنوانند و می دانم که مسئولیت سختی پیش رو دارم. با این حال حس خوبی دارم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن از عهده این مسئولیت برآیم.

قهرمان طلایی مسابقات قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: بازی های پاراآسیایی جاکارتا سومین تجربه من از حضور در بازی های پاراآسیایی خواهد بود و با پشت سر گذاشتن مسابقات العین امارات و نیز مسابقات جهانی کره و نیز با تمریناتی که به صورت غیر متمرکز در حال انجام آن هستم، تلاش می کنم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشم.

وی گفت: مسابقات قهرمانی جهان بسیار فراتر از یک رویداد تدارکاتی بود و از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تشکر می کنم که زمینه حضور تیم ملی را در این مسابقات فراهم کردند.

جوانمردی عنوان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و خوشبختانه اولین سهمیه در رشته P2، تپانچه بادی 10 متر بانوان، را نیز بدست آوردم و با کم شدن بار کسب سهمیه پارالمپیک 2020 از روی دوشم، تلاش می کنم در بازی های پارالمپیک توکیو در هر دو ماده تپانچه خفیف و تپانچه 10 متر به همان کیفیت قبل عمل کنم و البته این مهم با تداوم حمایت های پارالمپیک و فدارسیون میسر خواهد بود.

وی در پایان گفت: حسی که از شنیدن خبر پرچم داری داشتم متفاوت از حسی بود که در زمان کسب سهمیه و یا روی سکو رفتن داشتم و همه آنها افتخار آمیز و خوشایند هستند.

ساره جوانمردی در جریان رقابت‌های قهرمانی کره جنوبی توانست علاوه بر کسب 2 نشان طلای انفرادی در ماده های تپانچه خفیف 10 متر و 50 متر، در همین ماده به نشان طلای تیمی و نشان نقره تیمی نیز دست یابد و اولین سهمیه P2 را نیز برای بازی های پارالمپیک توکیو بدست آورد.

602

کد خبر: 950597

وب گردی

وب گردی