طرح چابک سازی سازمانی با هدف توازن در حوزه های آموزشی اجرا می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در جلسه هم اندیشی که با حضور روسای دانشکده ها، مسولان و کارکنان حوزه دانشجویی فرهنگی برگزار گردید بر رشد متوزان در حوزه های آموزش، پژوهش و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز جلسه هم اندیشی با حضور دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر میرمسعود فاطمی، معاون دانشجویی فرهنگی، روسای دانشکده ها، مسولان و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با هدف هماهنگی در ادغام فرآیندها و پیاده سازی نظام ارزشیابی در سالن EDC تشکیل شد.

دکتر ابطحی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در خصوص وضعیت نهایی تجمیع و پیاده سازی تشکیلات گفت: « هدف از این تجمیع هم افزایی و بهره برداری از کلیه منابع موجود و چابک سازی سازمان می باشد چرا که در دنیای امروز سازمانی پایدار و برند می ماند که چابک باشد.»

وی در ادامه ضمن تاکید بر تکریم دانشجویان گفت: «وظیفه تک تک ما این است که با احترام و تکریم دانشجویان به آنان نیز احترام به والدین، استادان و دیگران را بیاموزیم. فارغ التحصیلان ما می بایست آراسته به اخلاق حسنه، سجایای اخلاقی و اعتقادات متناسب جامعه باشند و در این مهم، نقش ما بسیار پر رنگ می باشد.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در بخشی از سخنان خود گفت: « هدف ما در دانشگاه ارتقاء آموزش، پژوهش و فرهنگ دانشجویان می باشد ولی باید سعی کنیم که این رشد به طور متوزان در آموزش، پژوهش و فرهنگی ایجاد شود. »

دکتر ابطحی با تاکید بر اهمیت اسناد و اوراق بهادار گفت: « از کلیه کارشناسان و مسولان می خواهم تا با برنامه ریزی دقیق و همکاری صمیمانه و صادقانه از کلیه اسناد و اوراق بهادار مراقبت و با تجمیع صحیح فرآیندها نسبت به سهولت امور تلاش کنند.»

وی در پایان گفت: « با یاری خداوند و همکاری شما عزیزان بخش پایانی تجمیع نیز انجام شد و در ماه جاری ما شاهد پرداخت حقوق و دستمزد کلیه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به طور یکپارچه بودیم. در ادامه این مسیر نیز حسن برخورد و صبوری شما باعث می شود تا این چابک سازی به عنوان نمونه کاری موفق در سازمانهای دیگر نیز پیاده سازی شود. »

در ادامه این جلسه دکتر میرمسعود فاطمی توضیحات تکمیلی در خصوص تقسیم فرآیندهای حوزه ستادی و دانشکده ها را ارائه داد و سپس کلیه حاضرین نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

202

کد خبر: 950665

وب گردی

وب گردی