آخرین اخبار از انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شاهرود به سمنان

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: مقامات وزارت راه و شهرسازی و استانداری سمنان درباره موضوع انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان از شاهرود به سمنان در پی راه حلی منطقی ، قانونی و پاسخگویی به مطالبات مردم هستند.

به گزارش ایسکانیوز، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان امروز با اشاره به برخی مطالبات مردم شاهرود درباره تداوم استقرار اداره کل راه و ترابری استان سمنان در شاهرود گفت : وزارت راه و شهرسازی و استانداری سمنان امروز و فردا در جلسه هایی تلاش می کنند راه حل منطقی درباره این موضوع پیدا کنند تا هم به آنچه قانون هدف گذاری کرده برسیم و هم مطالبات به حق مردم مورد توجه قرار گیرد .

سعید ناجی یادآور شد: در استان سمنان موضوع ادغام دو اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ، اجرا نشده و این اقدام قانونی مغفول مانده بود و وزارت راه و شهرسازی به واسطه وظیفه خود ، این ادغام را در روزهای اخیر در استان سمنان اجرایی کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان مجری قانون و موظف به احقاق حقوق مردم هستند گفت : در موضوع این ادغام ، برخی تبلیغات و شایعات غیر واقع منجر به بروز اعتراض هایی شد که با کمک مسئولان محلی و همکاری مردم نتیجه این شد که این مساله با برگزاری نشست ها به نحوی مطلوب حل و فصل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با رد شایعه برگزاری مراسم معارفه رئیس سازمان ادغام شده راه و شهرسازی استان سمنان در سمنان گفت : فعلا چنین مراسمی برگزار نشده و در وقت مقرر تصمیم در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد .

900

کد خبر: 950666

وب گردی

وب گردی