اعضای شورای شهر و روستا باید مشکلات مردم را به مسئولان منعکس کنند

فرماندار نهاوند گفت: اعضای شورای شهر و روستا باید مشکلات مردم را به مسئولان منعکس کنند تا ما هم بتوانیم در شأن این مردم گام‌های استوار برداریم.

به گزارش ایسکانیوز، مراد ناصری عصر یکشنبه در طرح روستاگردی و بازدید از روستاهای نهاوند هدف از طرح روستاگردی را بررسی مشکلات مردم از نزدیک و اتخاذ تصمیمات درست و مناسب برای حل آن‌ها بیان کرد.

وی بابیان اینکه اقدامات خوبی در دوره‌های قبل در راستای روشنایی معابر و بهسازی روستاهاصورت گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل روستای گنبد کانال‌کشی نهرهای کشاورزی است که باید در اولویت کاری مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان قرار گیرد.

ناصری در جمع مردم روستای دُرانه نیز بابیان اینکه باید کارهای زیرساختی این روستا موردتوجه قرار گیرد، اظهار کرد: از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، سهمی را برای جدول‌کشی روستا و اصلاح مسیل، مرمت امامزاده بلقیس خاتون(س) و راه‌اندازی خطوط تلفن ثابت اختصاص خواهیم داد.

فرماندار نهاوند از بهسازی روستای درانه در سال جاری خبر داد و گفت: انجام این اقدامات منوط به همکاری اهالی روستا است و با پیگیری مستمر و مطالبه گری تحقق پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به روحیه مطالبه گری مردم نهاوند گفت: تا زمانی که مردم از مسئولین مطالبه به‌حق داشته باشند، وظیفه همه ماست که کمک کنیم و به آن‌ها جامه عمل بپوشانیم ولی اگر مردم از این خواسته‌ها، کوتاه بیایند و پیگیری نکنند و دنبال مسائل حاشیه‌ای بروند، نباید انتظار اقدامات اساسی داشته باشند.

ناصری گفت: اعضای شورای شهر و روستا باید مشکلات مردم را به مسئولان منعکس کنند تا ما هم بتوانیم در شأن این مردم گام‌های استوار برداریم.

وی قول‌های مساعدی نیز برای تعریض جاده ورودی شهر برزول و تبدیل حمام قدیمی این شهر به موزه داد.

901/900

کد خبر: 950747

وب گردی

وب گردی