کلانتری: روزبهانی ناراحت بود چرا به جاکارتا نمی‌رود/ می‌خواهیم از مربیان خارجی بی‌نیاز شویم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: احسان روزبهانی به هیچ وجه از فدراسیون گله مند نبوده چرا که همواره با او در تماس و جویای حال و کارهایش هستیم.

علیرضا کلانتری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد گلایه های احسان روزبهانی، بوکسور سنگین وزن ایران از مسئولان ورزشی اظهار داشت: «احسان» روز گذشته (یکشنبه) به فدراسیون آمد و با ما صحبت کرد. روزبهانی از این موضوع دلخور بود که چرا نمی تواند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشته باشد. البته دلیل این اتفاق، حذف وزن های 81، 91 و مثبت 91 در رشته بوکس بازی های آسیایی است.

وی ادامه داد: نبود «احسان» شانس بزرگ مدال آوری را از ما گرفت. روزبهانی به هیچ وجه از فدراسیون گله مند نبوده چرا که همواره با او در تماس و جویای حال و کارهایش هستیم. او هم اکنون در لیگ آلمان حضور دارد و ما دورادور هوایش را داریم.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص انتقادها از کمبود مربی سه ستاره در بوکس ایران گفت: سال 97 را سال آموزش قرار دادیم و بحث آموزشی خود را مکانیزه کردیم. سعی داریم در خصوص آموزش مربیان، عدالت محور رفتار کنیم به طوری که برای حضور در کلاس های مربیگری بین المللی در عمان، به تمام هیأت های استانی فراخوان دادیم تا هر کس مایل است و شرایطش را دارد در کلاس ها شرکت کند و حق کسی ضایع نشود.

کلانتری خاطرنشان کرد: هدف ما این است که تجربه و به‌روز بودن را به مربیان ایرانی انتقال دهیم. ما به دنبال این نکته هستیم که تفکر، فرهنگ و برنامه ریزی در فدراسیون را از فضای سنتی و قدیمی خارج کرده و فضای جدید و پویایی ایجاد کنیم تا در آینده از مربیان و ورزشکاران خودمان استفاده کرده و نیازی به حضور مربیان خارجی نداشته باشیم.

602

کد خبر: 950757

وب گردی

وب گردی