انتخاب‌های چندگانه انسان با نمایش «مرا به نام خودم بخوان»

نمایش «مرا به نام خودم بخوان» از دوشنبه 31 اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نمایش «مرا به نام خودم بخوان» با طراحی و کارگردانی زهرا اسلام پناه از ساعت 18:30 امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه سال جاری اجرای عمومی خود را در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز می کند.

گروه نمایش «مرا به نام خودم بخوان» این اثر نمایشی برگرفته از آیات سوره مبارکه بقره به همراه چند سوره ی مکمل رعد و نساء و است؛ داستان این نمایش درباره آدم و بحث اختیار آدمی در زمین و به نوعی انتخاب‌های چندگانه ی آدمی در زمان‌های مختلف تاریخ است. آدمی که به زمین هبوط می کند و در سیاهی ها، تردیدها و فسادها غوطه ور می شود و در نهایت پس از پستی و بلندی های بسیار مجددا به فطرت خود بازمیگردد. به همان پاکی روز ازل.

نمایش «مرا به نام خودم بخوان» جزو معدود آثار نمایشی دینی است که بدون دیالوگ و بر پایه فرم و حرکت و موسیقی اجرا می شود.

زهرا اسلام پناه، رامک نوروزی، بنیتا میسمی، حشمت الله زارعی، هدی بختیاری، غزاله امینی، نیکا محمد حسین، محمدعلی نجف پور، مژده برکتی و کیمیا اسلام پناه بازیگران این نمایش هستند.

ازجمله عوامل این نمایش می توان به کارگردان و طراح حرکات: زهرا اسلام پناه، تهیه کننده: حوزه هنری، مشاوران کارگردان: علی یعقوب زاده، داریوش نصیری، مدیر تولید: علی یعقوب زاده، مشاور ارتباطات و تبلیغات: مصطفی محمودی، دستیاران کارگردان: مژده برکتی و غزاله امینی اشاره کرد.

نمایش مرا به نام خودم بخوان تا 24 خرداد ماه همه روزه از ساعت 18:30 به مدت 50 دقیقه با بهای بلیت 20 هزار تومان در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در تقاطع حافظ و سمیه به روی صحنه می رود.

این نمایش برای روزهای اجرای خود تخفیف های ویزه ای را برای دانشجویان رشته های مختلف و همچنین باشگاه خریداران تیوال در نظر گرفته است.

500


کد خبر: 950763

وب گردی

وب گردی