خوشحالی علیمنصور از خط خوردن ستاره استقلال!

بعد از اعلام فهرست جدید تیم ملی فوتبال، از پیشکسوتان تا هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس، انتقاداتی را به سرمربی تیم ملی وارد کردند اما شنیده می‌شود یک نفر در این میان خوشحال است!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، خط خوردن وریا غفوری از لیست ۲۴ نفره تیم ملی شوک بزرگی بود که کارلوس کی روش به فوتبال ایران وارد کرد. غیبت حسینی ها و غفوری از لیست کی روش برای جام جهانی از باور نکردنی‌ترین انتخاب های این سرمربی حرفه ای اما لجباز بود. تغییر پست های مکرر غفوری در ترکیب ثابت آبی پوشان را می توان اصلی ترین و شاید تنها دلیل خط خوردن غفوری دانست!

بعد از اعلام این فهرست از پیشکسوتان تا هواداران فارغ از رنگی بودن انتقاداتی را به کی روش وارد کردند، در این میان شینده می شود تنها فرد خوشحال از تصمیم کی روش، علیمنصور است! در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال، وریا غفوری بدترین بازی هایش را به نمایش می گذاشت و استقلالِ منصوریان به خاطر چنین بازیکن هایی که استعدادشان را پنهان می کردند حسابی ضعیف شده تا جایی که منجر به اخراج وی شد.

با روی کار آمدن وینفرد شفر، فصل تازه ای برای آبی پوشان آغاز شد. بازیکنان یکی پس از دیگری شکوفا می شدند و استقلالِ شفر را به روزهای خوبش رساندند. اتفاقی که خیلی به مزاج علیمنصور خوش نیامد و بارها در جمع های خصوصی از بی معرفتی بازیکنانش گله کرد. از طرفی دیگر غفوری بارها در تمرینات وقتی از او می پرسیدند شفر چگونه موفق شده استقلال را در این مدت کوتاه متحول کند، به صورت خصوصی عنوان می کرد: "منصوریان که مربی نبود! اما شفر مثل کی روش یک مربی حرفه ای است."

حالا با کنار گذاشته شدن غفوری از تیم ملی، منصوریان در جمع های دوستانه از این اتفاق اظهار خوشحالی کرده و به شوخی گفته: آه من دامن بهترین بازیکن استقلال در فصل قبل را گرفت!

601

کد خبر: 950770

وب گردی

وب گردی