بخش تعاون باید از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده بیشتری کند

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بخش تعاون که جوان، نوپا و فعال در حوزه اقتصاد است با امضای تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی می تواند از ظرفیت های علمی دانشگاه استفاده بیشتری کند.

به گزارش ایسکانیوز؛ روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آقای بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و اتاق تعاون ایران، با بیان اینکه براساس سند چشم انداز 1404 کشور، ایران باید یکی از کشورهای اول منطقه باشد، گفت: قطعاً یکی از محورهای تحقق این هدف، توسعه دانشگاه هاست.

عبداللهی با تاکید بر اینکه اتاق تعاون ایران به عنوان بخش اجرایی، خود را نیازمند ارتباط بیشتر با دانشگاه می بیند، گفت: یکی از ضعف های مباحث اقتصادی کشور عدم وجود ارتباط کافی بین دانشگاه و بخش اجرایی است. ما تمام تلاش خود را برای کاهش فاصله بین دانشگاه و صنعت به کار خواهیم بست تا بتوانیم از ظرفیت های علمی دانشگاه به عنوان مبادی تولید علم استفاده کنیم.

رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به امضای تفاهم نامه با واحد علوم و تحقیقات، اظهار داشت: این واحد یکی از بهترین و محوری ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدوارم با امضای این تفاهم نامه، بخش تعاون که جوان، نوپا و فعال در حوزه اقتصاد است، از ظرفیت های علمی دانشگاه استفاده بیشتری کند.

وی با بیان اینکه در بخش تعاون نیز ظرفیت های زیادی برای استفاده دانشگاه وجود دارد، گفت: جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی، حمایت از پایان نامه ها، برگزاری دوره های آموزشی خاص در بخش های مختلف تعاون، استفاده از ظرفیتهای پژوهش دانشگاه، برقراری ارتباط بین دانشگاه و شرکت های دانش بنیان و... از جمله این ظرفیت هاست.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای کشور در اختیار بخش تعاون است، گفت: 7 هزار فروشگاه در بخش تعاونی کشور وجود دارد که بستر لازم را برای ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فراهم می کند.

کد خبر: 950778

وب گردی

وب گردی