توانمندی دانشگاه آزاد واحد رودهن در توسعه مراکز صنعتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: این واحد دانشگاهی می تواند در کارگروه های تخصصی بازوی عملیاتی شهرک های صنعتی شهرستان پردیس در برون رفت از مشکلات فنی و صنعتی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، از واحد رودهن نشست توسعه همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مراکز صنعتی با حضور مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی و اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان پردیس به منظور بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه همکاری دانشگاه و صنعت و استفاده از ظرفیت های دانشگاهی در حل مشکلات مراکز تولیدی و اجرایی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه بر لزوم استفاده از توانمندی های واحد رودهن در زمینه های مختلف صنعتی، فنی، مشاوره و آزمایشگاهی تاکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می تواند در کارگروههای تخصصی بازوی عملیاتی شهرک های صنعتی شهرستان پردیس در برون رفت از مشکلات فنی وصنعتی باشد .

وی افزود: در حوزه های مختلف از جمله صنایع غذایی آزمایشگاههایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن داریم که می توانیم نیازهای مختلف شهرستان را برطرف کنیم .

دکتر شهرکی پور همچنین از تشکیل کارگروهی متشکل از روسای دانشکده و مرکز رشد واحد دانشگاهی رودهن جهت معرفی توانمندی های واحد و ارتباط کاربردی و عملیاتی با صنعت خبر داد.

دکتر حامد افشاری مدیر کل تجاری سازی وکار آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در واحد رودهن و اداره صنعت و تجارت شهرستان پردیس گفت: واحد رودهن می تواند به عنوان یک نمونه جهت تأسیس کلینیک صنعتی در سطح شهرستان و دانشگاه عمل کند و به عنوان یک حلقه میان توانمندی اعضای هیات علمی و صنعت، مشکلات موجود را شناسایی و راه حل علمی ارائه کند.

مهندس حجت فضلعلی رئیس اداره صنعت وتجارت شهرستان پردیس نیز در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی رودهن توانایی و توانمندی ارائه راه حل های کاربردی برای حل مشکلات صنعت را داراست.

202

کد خبر: 950793

وب گردی

وب گردی