مسئولیت پناهندگی ملی‌پوشان کبدی با باشگاه است، نه فدراسیون

فدراسیون کبدی هیچ گونه مسئولیتی نسبت به موضوع پناهندگی دو ملی‌پوش کبدی ندارد و مسئولیت این اتفاق با باشگاه شهرداری تبریز و سرمربی تیم است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، دو تن از ملی پوشان تیم سرکل کبدی ایران که با تیم شهرداری تبریز عازم مسابقات جهانی استرالیا شدند، به ایران برنگشتند و پناهندگی خود را اعلام کردند.

تیم شهرداری تبریز برای حضور در رقابت های جهانی سرکل کبدی، اردیبهشت سال جاری به استرالیا رفت ولی امیر دهقانی و مجتبی شادکام، دو ملی پوش در مصاحبه در رسانه های معاند از پناهندگی در استرالیا خبر دادند و تیم بدون آنها به ایران بازگشت.

تیم شهرداری تبریز قبل از عید 97 به مسابقات پاکستان رفت و با بازیکنان ملی پوش خود رتبه دوم را کسب کرد، سپس شرایط فراهم شد تا در رقابت های جهانی حضور پیدا کند. مدیران باشگاه علاقه مند بودند تحت عنوان باشگاه شهرداری تبریز به این مسابقات بروند و به همین دلیل مجوزها اخذ شد تا این اتفاق بیفتد. در واقع فدراسیون کبدی هیچ گونه مسئولیتی نسبت به این موضوع نداشته و ندارد و مسئولیت این اتفاق با خود باشگاه شهرداری تبریز و سرمربی تیم است.

مسئولان فدراسیون کبدی ابتدا به تکذیب پناهندگی این دو ملی پوش پرداختند تا در مدت زمان کافی به بررسی ابعاد موضوع بپردازند اما از آن جایی که دو ملی پوش کبدی ایران همراه با تیم ملی عازم مسابقات بین المللی نشده اند و به عنوان بازیکن تیم باشگاهی خود به استرالیا رفته اند، تقصیری متوجه فدراسیون کبدی نیست.

604

کد خبر: 950799

وب گردی

وب گردی