لیست استندبای؛ فهرست انتظار یا آلترناتیو!

فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، ۴ ژوئن به فیفا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته (یکشنبه) کارلوس کی روش از فهرست 35 نفره برای سفر به جام جهانی 2018 روسیه 11 بازیکن را خط زد که چهارنفر در فهرست استندبای او قرار دارند. احمد عبدالله زاده، سروش رفیعی، علی کریمی، سعید آقایی، محمد انصاری، امید نورافکن و استیون بیت آشور کسانی هستند که خط قرمز کی روش روی نام آنهاست و سیدجلال حسینی، سیدحسین حسینی، کاوه رضایی و وریا غفوری در لیست انتظار قرار دارند.

کارشناسان معتقدند بهتر بود کی روش قبل از اعلام چنین لیستی ابتدا یک توضیح در مورد استندبای یا همان لیست انتظار می داد! در حال حاضر سؤال اصلی اهالی فوتبال این است که سرمربی تیم ملی چه زمانی می خواهد از این بازیکنان استفاده کند؟! کسانی در این فهرست حضور دارند که از بازیکنان خوب و آماده این روزهای فوتبال به شمار می روند و غیبت آن ها حسابی سروصدا به پا کرده است.

احتمالاً این بازیکنان در صورتی به جام جهانی می روند که از لیست 24 نفره کسی مصدوم شود و کی روش مجبور باشد آنها را از لیست استندبای در بیاورد، یا اینکه افراد دعوت شده در ترکیه عملکرد ضعیفی داشته باشند تا سرمربی تیم ملی دستی در فهرست بازیکنانش ببرد. 4 بازیکن حاضر در لیست انتظار از آماده ترین بازیکنان ایرانی هستند که در لیگ های خود جزو بهترین ها بوده اند و شاید برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی و یا استراحت به ترکیه سفر نکرده اند. گرچه این موضوع خیلی بعید به نظر می رسد اما می تواند یکی از برنامه یا سورپرایزهای کی‌‌روش برای جام جهانی باشد.

فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۴ ژوئن به فیفا اعلام خواهد شد و باید تا آن زمان منتظر ماند و تصمیم نهایی کی روش را دید.

601

کد خبر: 950801

وب گردی

وب گردی