برگزاری کارگاه آموزشی « تمرینات بدنسازی با رویکرد سلامت آسیب های ستون فقرات»

دفتر پژوهش آموزشکده فنی و حرفه ای سما لاهیجان به منظور ترویج فرهنگ ورزشی و نهادینه نمودن سلامت در خانواده ها و همچنین دانشجویان این مرکز آموزشی فرهنگی اقدام به برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع «تمرینات بدنسازی با رویکرد سلامت آسیب های ستون فقرات » نمود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، در این کارگاه آموزشی که با حضور دانشجویان، اساتید، کارکنان و مسوولان تربیت بدنی شهرستان و استان برگزار شد، دکتر علی شمس عضو هیات علمی دانشگاه گیلان به تدریس پرداخت. بیشتر سخنان شمس پیرامون دردهای ستون فقرات، دیسک کمر و ... همراه با ارائه راهکار بود که با استقبال حضار مواجه شد.

مهندس محسن فلاح راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل در حاشیه این نشست علمی با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره، یکی از اهداف اصلی سما را توجه به بحث سلامت عنوان نمود و خاطرنشان کرد: باورمان این است که باید در این مقوله پیشگام باشیم و با ترویج فرهنگ ورزش، سلامتی را به دانشجویان، اساتید و شهروندان هدیه کنیم.

فلاح راد در ادامه به برنامه های سما لاهیجان در حوزه ورزش پرداخت و افزود: بحث ورزش به قدری برای ما مهم و اولویت دار است که همه مدارس سما ملزم شده اند ورزش صبحگاهی را برای دانش آموزان اجرا نموده و قبل از شروع کلاس ها آنان را با نشاط و انرژی روانه کلاس درس کنند.

برای کارکنان و اساتید سما نیز به گونه ای برنامه ریزی نمودیم که در هفته یک روز سالن ورزشی سما در اختیار آنان قرار بگیرد تا بتوانند ورزش کنند؛ چرا که اعتقادمان این است که این کار منجر به تقویت دوستی ها برای پیشبرد کارها و ایجاد نشاط بیشتر برای تلاش مضاعف جهت پیشرفت سما خواهد شد.

کد خبر: 950828

وب گردی

وب گردی