پاک‌نیت: چهره زیبا و پول سوپراستار نمی‌سازد/دیدم بازیگر را می‌خرند اما نقش را نه!

بازیگر سریال «شهرزاد»، با اشاره به اینکه دیدم بازیگری را می خرند اما ندیده ام که یک کارگردان نقش فیلم خود را بفروشد، گفت: یک کارگردان باید آنقدر بی ثبات باشد که نقش اصلی خود را بفروشد این موضوع وحشتناک است.

محمود پاک‌نیت در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره معضلی به عنوان نقش فروشی در سینما، اظهار داشت: نقش فروشی و یا پول دادن برای بازیگر شدن همیشه در سینما بوده و هست اما موضوع مهم اینجا است که نقش فروشی بازخورد خوبی ندارد و درنهایت شاهد کاهش جذابیت و بی کیفیت کارها هستیم.

وی افزود: البته عده ای هم هستند که از این راه به شهرت می رسند و شاید تکنیک خاصی نداشته باشند ولی ناگهان سوپر استار سینما می شوند.

پاک نیت ادامه داد: علاقه مندان به سینما باید از راه و شیوه درست به هدفی که دارند برسند و این افراد باید به صورت آکادمیک درس بخوانند.

بازیگر مجموعه «روزی روزگاری» گفت: البته هنرجویان می توانند به صورت تجربی هم در کلاس های بازیگری شرکت کرده و بعد از آن وارد سینما شوند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای هستند هم پول می دهند و هم چهره زیبا دارند و برخی هم از این مورد سواستفاده می کنند و این افراد را به شهرت می رسانند اما این شهرت همیشگی نیست و باید ریشه ای باشد تا نام یک سوپر استار جاودانه باشد.

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به اینکه دیدم بازیگری را می خرند اما ندیده ام که یک کارگردان نقش فیلم خود را بفروشد، گفت: یک کارگردان باید آنقدر بی ثبات باشد که نقش اصلی خود را بفروشد این موضوع وحشتناک است.

پاک نیت در خصوص آخرین فعالیت های خود در سینما و تلویزیون نیز خاطرنشان کرد: فعلا فعالیت خاصی در سینما و تلویزیون ندارم. در خانه مشغول استراحت بوده و در اوقات فراغت فیلم تماشا می کنم و کتاب های مورد علاقه ام را می خوانم.

501

کد خبر: 950840

وب گردی

وب گردی