نتایج نمایندگان ایران در روز نخست جام جهانی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند

مرحله دوم رقابت‎های تیراندازی با کمان جام جهانی داخل سالن در سال ۲۰۱۸ از امروز به میزبانی ترکیه آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله دوم رقابت‎های تیروکمان جام جهانی داخل سالن در سال 2018 از امروز به میزبانی ترکیه آغاز شد. در مرحله مقدماتی کامپوند انفرادی مردان که 81 کماندار در آن با هم رقابت کردند، اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، امیر کاظم پور و مجید قیدی به ترتیب در رده‌های هفتم، بیست و نهم، سی و هفتم و چهل و چهارم ایستادند.

در مرحله حذفی این مسابقات امیر کاظم‌پور با حریفی از صربستان دیدار خواهد کرد. مجید قیدی با نماینده اندونزی روبه رو خواهد شد. نیما محبوبی و اسماعیل عبادی نیز با قرعه استراحت روبه رو شدند.

در بخش مقدماتی کامپوند زنان و در پایان رقابت 66 کماندار راحله فارسی در رده نوزدهم ایستاد. فرشته قربانی و پریسا براتچی نیز در رده چهل و سوم و بیست و نهم قرار گرفتند. گیسا بایبردی نیز در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت. در مرحله حذفی براتچی، قربانی و راحله فارسی با قرعه استراحت رو به رو شدند. بایبردی با حریفی از قزاقستان دیدار خواهد کرد.

در بخش میکس کامپوند نیز تیم ایران با ترکیب راحله فارسی و اسماعیل عبادی در رده نهم ایستاد. این تیم در مرحله اول حذفی با قرعه استراحت و در دور دوم با روسیه رو به رو خواهد شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب عبادی، محبوبی و کاظم‌پور در مرحله مقدماتی‎ ششم شد. این تیم در مرحله اول حرفی با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور دوم با ایتالیا بازی خواهد کرد.

تیم کامپوند زنان با ترکیب راحله فارسی، فرشته قربانی و پریسا براتچی در رده یازدهم قرار گرفت. این تیم در مرحله اول حرفی با قرعه استراحت رو به رو شده است و در دور دوم با آمریکا بازی خواهد کرد.

602

کد خبر: 950871

وب گردی

وب گردی