تخریب دوست هم‌آوایی با دشمن است

استاندار مازندران با عنوان اینکه تخریب دوست درواقع هم‌آوایی با دشمن است به هجمه‌های سنگین علیه کشور اشاره و گفت: باید خدمات دولت و نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود و روابط عمومی‌ها باید صدای مردم باشند و نگاهی دقیق نسبت به مطالبات مردم داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد اسلامی ظهر دوشنبه در جمع روابط عمومی های استان بابیان اینکه با تلاش‌های دولت نرخ بیکاری در استان کاهش‌یافته است، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی به مردم از وظایف دولت را مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها بیان کرد.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر برای اشتغال روستایی در استان یادآور شد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به شش هزار و ۵۰۰ نفر در استان پرداخت‌شده است.

استاندار مازندران از روابط عمومی‌ها خواست تا نقاط ضعف و قوت جران اشتغال را بررسی کنند و افزود: روابط عمومی‌ها باید دستگاه متبوع را نسبت به انجام وظایف ارزیابی کند.

اسلامی با عنوان اینکه تخریب دوست درواقع هم‌آوایی با دشمن است به هجمه‌های سنگین علیه کشور اشاره و اضافه کرد: باید خدمات دولت و نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود و روابط عمومی‌ها باید صدای مردم باشند و نگاهی دقیق نسبت به مطالبات مردم داشته باشند.

استاندار مازندران، به ظرفیت‌های فضای مجازی و تلاش دشمن برای تسخیر ذهن و روان مردم با القای ناامیدی اشاره کرد و گفت: باید به‌صورت یکپارچه جلوی جریان فکری مخرب را بگیریم.

استاندار مازندران، تلاش برای رفع دغدغه‌های اساسی مردم استان را از مهم‌ترین رویکردها بیان کرد و گفت: مازندران را باید به‌صورت یکپارچه و منسجم دید و برای تصویب طرح کلان‌شهر و یکپارچه مازندران باید برنامه‌ریزی کرد.

استاندار مازندران چابک سازی نظام اداری را از مهم‌ترین برنامه‌های برشمرد و گفت: باید به دنبال اشتغال از طریق کسب‌وکارهای نوین باشیم و سال قبل ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در استان مصوب شد که ۱۰۵ میلیارد تومان جذب‌شده است.

900

کد خبر: 950892

وب گردی

وب گردی