ایکاردی در اینتر ماندنی شد

مهاجم آرژانتینی نراتزوری که شایعه جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسید، اقدامی انجام داده که به نظر می‌رسد ماندنش در این تیم را قطعی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، با قطعی شدن سهمیه اینتر در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، احتمال ماندن مائورو ایکاردی هم در این تیم قوت گرفت اما اکنون خود او خبری را اعلام کرده که به نظر می‌رسد باید ماندنش در سن‌سیرو را قطعی دانست.

ایکاردی پس از پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خانه لاتزیو که سبب شد آبی‌و‌مشکی‌پوشان میلان جای میزبان پایتخت‌نشین را در جدول رده‌بندی سری A تصاحب کنند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را بگیرند، فاش کرد که در شهر میلان خانه‌ای جدید خریده است.

ایکاردی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: حالا من با باشگاه صحبت خواهم کرد تا راه حلی که به نفع هر دو طرف باشید را پیدا کنیم اما شما می‌دانید که من دوست دارم اینحا بمانم. من طرفدار شماره یک اینتر هستم.

ایکاردی ادامه داد: خانه جدید در میلان؟ همه چیز ردیف شده است. زمانی که این خانه آماده شود به آنجا نقل مکان می‌کنم و آنجا هم یک باربکیو داریم. این واقعیت که من اینجا در میلان یک خانه جدید خریده‌ام یک نشانه است.

601

کد خبر: 950903

وب گردی

وب گردی