آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس  30 خرداد ماه برگزار می شود

رئیس کمیته فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گفت: دستور العمل انتصاب و انتخاب مدیران  6 ماه پیش توسط وزیر آموزش و پرورش  امضاءو به تمامی استان های کشور ابلاغ شد.فرایند انتخاب مدیر برای مدارس در دو مرحله انجام می شود.

عظیم محبی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: دستور العمل انتصاب و انتخاب مدیران 6 ماه پیش توسط وزیر آموزش و پرورش امضاءو به تمامی استان های کشور ابلاغ شد.فرایند انتخاب مدیر برای مدارس در دو مرحله انجام می شود.

وی گفت: در مرحله اول بیش از 11 هزار نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در مناطق مرکزی استان‌ها، در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند که پس از بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی این داوطلبان، شرایط احراز حدود 10 هزار نفر از آنان توسط کمیته‌های انتخاب و انتصاب مدیران مناطق مرکز استان‌ها تأیید و امکان حضور آنان در آزمون حضوری و الکترونیکی وجود دارد.

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ، 30 خرداد ماه برگزار می شود


رئیس کمیته فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در ادامه گفت: در مرحله دوم ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 30 خرداد ماه این آزمون بر اساس منابع تعیین شده و تحت عنوان طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برگزار می شود ، تا از بین شرکت کنندگان افرادی که نمره بالایی را دریافت می کنند برای مصاحبه حضور پیدا می کنند.

محبی افزود : برگزاری آزمون که برای اولین بار برگزار می‌شود، به‌صورت حضوری و الکترونیکی بوده و این کار توسط مرکز نیروی انسانی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد، هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است.

وی در پایان گفت: سوابق پرسنلی افراد براساس کارکردشان بررسی می شود و 200 امتیاز برای شرکت کنندگان واجد شرایط لحاظ می شود.


خبرنگار :حسین طالبی
706

کد خبر: 950921

وب گردی

وب گردی