صداوسیما اساس تبلیغاتش را تغییر دهد

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام گفت: رسانه ملی برای کالای شناسنامه دار ر که میزان تولیدش معین است و بازار دارد باید تخفیف بدهد تا تولیدکنندگان و فروشندگان مزه تبلیغ را بچشند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی آقامحمدی گفت: رسانه ملی برای کالای شناسنامه دار ر که میزان تولیدش معین است و بازار دارد باید تخفیف بدهد تا تولیدکنندگان و فروشندگان مزه تبلیغ را بچشند.

این عضو مجمع تشخیص مصلت نظام با تاکید بر این که نباید صرفا به پاساژها بسنده کنیم که تنها 10 درصد فرایند توزیع را برعهده دارند گفت: نباید 2 تا 3 میلیون خرده فروش را نادیده بگیریم و باید زنجیره ای بین آنها ایجاد کنیم تا با قیمت مناسب عرضه کنند و البته آنلاین و شبانه روزی محصولات را به مشتریان برسانند.

او در عین حال گفت: تولیدکنندگان نیز باید به تولید بلند مدت فکر کنند و بدانند هر روز نمی توانند قیمتهایشان را جابه جا کنند و در این باره شرکایشان یعنی سازمان های تامین اجتماعی و امور مالیاتی هم باید نوعی تفاهم و تعامل ایجاد کنند که اگر در دوره رکودی قرار می گیرند به آنها فرصت معقولی بدهند تا بازار تولید فارغ از مشکل به کارش ادامه دهد.

منبع: تسنیم

402

کد خبر: 951025

وب گردی

وب گردی