ترقی: پروژه اصلاح طلبان  شکست  خورد

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: همان طور که می دانیم، تنها برنامه جریان اصلاح طلب و دولت فعلی برای حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا و ایجاد توافق برجام بودکه این پروژه امروز با شکست مواجه شده است.

حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به این که برخی جریانات در داخل عدم موفقیت برجام را به حاکمیت ارتباط می دهند اظهار داشت: همان طور که می دانیم، تنها برنامه جریان اصلاح طلب و دولت فعلی برای حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا و ایجاد توافق برجام بود و هیچ برگ برنده دیگری برای پیروزی در انتخابات نداشتند.

وی افزود: این پروژه اصلاح طلبان امروز با شکست مواجه شده است و مردم متوجه شده اند که شعارها و وعده هایی که آن ها با بزک بسیار گسترده مطبوعاتی دادند ادعاهایی تو خالی بیش نبوده است؛ لذا امروز دیگر نمی توانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

ترقی ادامه داد: آن ها به دلیل این که از پاسخگویی به مردم شانه خالی کنند و فشار سیاسی مردم بر روی جریان خودشان را کاهش دهند، توافق هسته ای را تصمیم کلی نظام نشان می دهند و مسئولیت آن را بر گردن نظام می اندازند؛ این در حالی است که آقای رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی به صراحت اعلام کرد که مسئولیت برجام و نتیجه آن بر عهده من است.

معاون بین الملل حزب موتلفه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص برجام تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های متعدد و در آن نامه ای که درباره برجام به رئیس جمهور نوشتند، تذکرات لازم را در خصوص اجرای توافق هسته ای به مقامات دولتی دادند که متاسفانه به هیچ کدام از آن ها عمل نشد؛ لذا فاصله میان نظرات رهبر انقلاب با آن چه که در حال حاضر به دست آمده بسیار زیاد است.

وی در پایان تاکید کرد: آن نتیجه ای که تیم مذاکره هسته ای به دست آورد در حد وسع و توان خود بوده است و نه آن چیزی که کلیت نظام از آن انتظار داشت؛ بنابراین شخص دولت و اصلاح طلبانی که برجام را بزک کردند و مردم را فریب دادند باید پاسخ گو باشند و بپذیرند این که همه مشکلات کشور را به برجام ربط دادند اقدامی اشتباه بود.

302

کد خبر: 951037

وب گردی

وب گردی