واکنش بوفون به پیشنهاد پاری سن ژرمن

ستاره افسانه ای تیم فوتبال یوونتوس انتقال به پایتخت فرانسه را تکذیب نکرد اما گفت برای تصمیم گیری نیاز به یک هفته زمان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یکی از ستاره های حاضر در بازی خداحافظی پیرلو، جانلوییجی بوفون بود. این دروازه بان ابتدای هفته برای آخرین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت و گفته می شود روز به روز به حضور در پاری سن ژرمن نزدیک تر می شود.

در جریان بازی خداحافظی پیرلو در سن سیرو، بوفون در مصاحبه ای اظهار داشت: آخرین خاطراتم از یوونتوس خوشحالی، خوشبختی و داشتن این شانس بود که توانستم پیراهنی با پرستیژ را بر تن کنم. همین طور ارتباط دوستانه و برادرانه. از اینها گذشته، من به احساسات و عشق عمیق به هواداران فکر می کنم.

وی گفت: به بهترین شکل ممکن تمام شد؛ بعید می دانم راه بهتری برای خاتمه دادن به دوران بازی ام در یوونتوس، وجود داشت. در آخرین بازی ام، بسیار آرام بودم چون گرمای وجود طرفداران و احترام آنها را دریافت کردم. برای من، این یک پیروزی بزرگ بود. حس برداشت کردن از همه چیزهایی که در طول این مدت کاشته بودم، به من دست داد. باعث افتخارم بود و همین مسئله به من آرامش داد.

وی در مورد پیشنهاد پاری سن ژرمن گفت: به یک هفته زمان نیاز دارم تا در آرامش همه چیز را تحلیل کنم. این قبیل تصمیم ها، آسان نیست. در سن 40 سالگی شما نمی توانید لحظه ای تصمیم بگیرید!

606

کد خبر: 951051

وب گردی

وب گردی