بیش از ۴۲۶ هزار داوطلب برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی  ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیردو آزمون در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ثبت نام برای شرکت در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال97 گفت: ثبت نام برای شرکت در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال97 برای جذب تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی از روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 97 آغاز و دیروز 31 اردیبهشت ماه 97 پایان پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس آمار اولیه ۴۲۶ هزار و ۶۴۰ داوطلب برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر نه دستگاه اجرایی کشور شامل دستگاه های اجرایی وزارت آموزش و پروش ،سازمان دامپزشکی کشور ،سازمان شیلات ، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، سازمان بیمه سلامت ، سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت نام نموده اند و بدیهی است که آمار نهایی ثبت نام کنندگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۹۷ درتهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: ملاک تعیین حوزه علمی داوطلبان ،شهرستان محل اقامت آنها که در تقاضانامه درج نموده اند خواهد بود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در پنجمین آزمون استخدامی می توانند با مراجعه به سایت پرینت آن را تهیه کنند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 951054

وب گردی

وب گردی