اعلام سه روز عزای عمومی در آذربایجان‌غربی

در پی درگذشت حجت الاسلام حسنی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت با صدور اطلاعیه‌ای 3 روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس اعلام بیت مرحوم حجت الاسلام حسنی فردا چهارشنبه دوم خرداد ماه سال ۹۷ مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی ساعت 9 و 30 صبح از سمت میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، پس از تشییع، پیکر حجت‌الاسلام حسنی امام جمعه سابق ارومیه در قطعه شهدا باغ رضوان ارومیه جنب یادواره شهید باکری این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

در پی درگذشت حجت الاسلام حسنی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت با صدور اطلاعیه‌ای 3 روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

در این اطلاعیه آمده است:

ارتحال عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر حجت الاسلام حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده محترم سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه که در طول عمر پربرکت خویش در دوران مبارزه و انقلاب و تثبیت آن نقش بی بدیل داشته و هرگز این فداکاری‌ها و مبارزات از حافظه تاریخی مردم غیور استان فراموش نخواهد شد باعث تاثر و تالم گردید.

اینجانبان محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن تسلیت به محضر رهبر انقلاب وامت اسلامی بویژه مردم غیور استان و بیت شریف ایشان 3 روز عزای عمومی در روزهای 3شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه در سطح استان اعلام و همزمان با تشییع پیکر ایشان درروز 4 شنبه 2 خرداد به استثنای مدارس، دانشگاه‌ها، بانکها، کلیه ادرات و دستگاههای دولتی در شهر ارومیه تعطیل خواهد بود.

901/900

کد خبر: 951092

وب گردی

وب گردی