دانشگاه آزاد اسلامی  در کشور  انقلاب آموزشی ایجاد کرده است

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقا سطح آموزش عالی در کشور انقلابی را ایجاد کردکه کسب موفقیت های علمی در عرصه داخلی و خارجی بیانگر تحقق اهداف این مجموعه بزرگ است .

هر زمان که اسم کنکور و دانشگاه می آید آشناترین چهره این آزمون بزرگ آموزش عالی دکتر حسین توکلی را به یاد می آوریم، کسی که شاید بتوان گفت پدر کنکور ایران است و از سال ها پیش اخبار این آزمون سرنوشت ساز را از زبان توکلی شنیده ایم، به مناسبت 36 امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد به سراغ قدیمی ترین مرد کنکور ایران رفتیم و از دستاوردهای دانشگاه آزاد پرسیدیم .

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره دانشگاه آزاد و دستاوردهایش در 36 سال گذشته گفت:دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه جهان است که گستردگی فراوانی در سراسر ایران دارد همچنین واحدهای بین المللی در کشورهای مختلف تاسیس کرده است که می تواند عامل مهم پیوند علمی و فرهنگی میان ایران و دیگر کشورها باشد و زمینه تبادلات علمی با دگیر کشورها را فراهم کند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: با توجه به کثرت داوطلبان متقاضی ورود به آموزش عالی و محدودیت ظرفیت پذیرش دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقا سطح آموزشی در کشور انقلابی را در آموزش عالی ایجاد کردکه دستاوردهای علمی و موفقیت هایی که در عرصه بین الملل کسب کرده است گواه تحقق اهداف این مجموعه بزرگ در آموزش عالی کشور است .

توکلی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه ریزی لازم و مدیریت متمرکز به نحو شایسته در رابطه با پذیرش دانشجو و گسترش دانشگاه ها در سطح کشور اقدام نموده و با توجه به اهدافی که براساس اساسنامه به عهده دانشگاه بوده است وظایف خودش را به نحو مطلوب پیگیری کرده است.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 951095

وب گردی

وب گردی