معاون شهردار تهران : افزایش نرخ کرایه تاکسی را قبول کردیم

معاون شهردار تهران گفت : فرمانداری معتقد است که ساعت کاری شبانه از  ۱۱شب تا ۵صبح است اما شهرداری و شورا معتقدند که ساعت کاری ۱۰شب تا ۶صبح است و این اعتراض را قبول نکردیم. اعتراض فرمانداری نسبت به افزایش نرخ کرایه تاکسی را قبول کردیم زیرا رفت و برگشت بر سر قیمت طولانی می‌شود و رانندگان تاکسی معترضند.

به گزارش ایسکانیوز محسن پورسیدآقایی درحاشیه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ۲هزار کارت تردد وسایل حمل و نقل عمومی ۳۵۰هزار تومانی برای خبرنگارانی که طرح ترافیک نگرفته‌اند یا اصلا درخواست نداده‌اند در طی روزهای آتی صادر می‌شود.به شایعات رفتن از شهرداری، دلیل تاخیر در بهره برداری خط ۷ و خرید و فروش طرح ترافیک شناور توضیح داد.

وی افزود: فرمانداری درباره نرخ دو خط اتوبوسرانی که به دلیل رند شدن بیش از ۱۲.۵درصد افزایش پیدا کرده بود معترض بود که در کمیسیون مربوطه بررسی و اصلاح شد.

پور سید آقایی در مورد شایعاتی مینی بررفتن وی از شهرداری گفت: درباره رفتن من از خبرگزاری‌هایی بپرسید که اخبار جعلی می زنند.

معاون شهردار در مورد تاخیر در بهره برداری از خط 7 مترو گفت: قول دادیم خط ۷را اول اردیبهشت افتتاح کنیم اما به دلیل مشکلات مالی و اینکه قرار بود قطعاتی از خارج وارد شود نتوانستیم این وعده را عملیاتی کنیم .

وی در باره فروش کارت شناور توضیح داد: تخلفی که درباره فروش کارت شناور اتفاق افتاده جنبه کلاه‌برداری دارد چون اصلا چیزی به نام کارت شناور دیگر نداریم و بعضی از بی اطلاعی مردم سوء استفاده می‌کنند.البته متاسفانه معدودی از افراد از مزیت تخفیف ۵۰درصدی طرح ترافیک به آژانس‌ها سوء استفاده می‌کنند.

معاون شهرداربه طرح ترافیک خبرنگاران اشاره کرد و گفت: محدودیت اعطای طرح برای همه اقشار وجود دارد و فقط خبرنگاران نیستند که کم‌تر از تعدادشان طرح گرفته‌اند ،به رسانه‌ها گفتیم برای خبرنگارانی که طرح نگرفته‌اند سرویس کارپینو رایگان قرار می‌دهیم اما رسانه‌ها قبول نکردند.

700

کد خبر: 951099

وب گردی

وب گردی