حاشیه نشینی از معضلات عمده در خاش است

معاون عمرانی فرماندار شهرستان خاش گفت: حاشیه نشینی از معضلات عمده در این شهرستان بوده که آسیب‌های زیادی متوجه شهرستان کرده است‌.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدالدین یوسفی در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات حاشیه نشینی خاش ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم در روستاهای همجوار مانند نصرت آباد و همت آباد شکاری و سایر نقاط این شهر را مورد تاکید قرار داد‌.

یوسفی ادامه داد: 10 تا 12 ‌میلیون نفر از معضلات پیچیده در کشور بوده که جزء پنج معضل آسیب زا به شمار می‌رود که نیاز است برای کمک به ساکنان این نقاط و کاهش ‌آسیب‌ها تلاش‌های فوری و فنی صورت گیرد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات عمرانی، آموزشی، بهداشتی، خدمات آب و برق و مسکن مردم در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و نقاط حاشیه‌ای شهر از اهداف مدنظر دولت است‌.

فرماندار خاش اظهار کرد: در مباحثی که خیران پای کار هستند باید به تسهیل کار آنها کمک شود‌.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان خاش گفت: حاشیه نشینی از معضلات عمده در این شهرستان بوده که آسیب‌های زیادی متوجه شهرستان کرده است‌.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش از نگاه مثبت فرماندار به مبحث حاشیه نشینی و محلات شهر و بافت شهری خاش قدردانی کرد.

عبدالوحید سعید پور مدیر بنیاد مسکن و قدرت شهیکی مدیر اداره برق، فرهاد هاشمزهی مدیر آب و فاضلاب روستایی، محمداکبر اربابی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرامرز شاکری مدیر آب و فاضلاب شهری و محمد رخشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش خاش نیز به بیان اقدامات انجام شده و مشکلات در حوزه‌های کاری خود پرداختند.

اجرای سی هزار متر مربع بهسازی معابر و تسهیل در ساخت پروژه آموزشی خیری و خانه بهداشت نصرت آباد، راه دسترسی به روستای همت آباد شکاری، خریداری و نصب پانصد دستگاه دستک برق و تامین روشنایی معابر حاشیه شهر از جمله نصرت آباد و کهن نو، تامین آب با حفر چاه جدید و بهره گرفتن از ظرفیت منابع آبی منطقه مورد نیاز مردم در دستور کار قرار گرفت.

901/900

کد خبر: 951100

وب گردی

وب گردی